3
1269
0
1 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم “Apartment 7A” منتشر شد. این فیلم پیش در آمدی بر فیلم ترسناک و کلاسیک “Rosemary’s...

اولین تریلر از فیلم “Apartment 7A” منتشر شد. این فیلم پیش در آمدی بر فیلم ترسناک و کلاسیک “Rosemary’s Baby” اثر رومن پولانسکی در سال 1968 است.

 

جولیا گارنر بازیگر سریال‌های “Inventing Anna” و “Ozark” نقش اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد. ناتالی اریکا جیمز کارگردان فیلم است و فیلمنامه را اسکایلر جیمز و کریستین وایت نوشته‌اند. این فیلم در فصل جشن هالووین پخش خواهد شد.

 

در فیلم “Apartment 7A” جولیا گارنر نقش تری جیونوفریو را بازی میکند. این شخصیت در فیلم “Rosemary’s Baby” یه معتاد در حال ترک بود و ویکتوریا وتری این نقش را بازی کرده بود. اتفاقات این فیلم پیش در آمد در سال 1965 و در شهر نیویورک رخ میدهد و جریاناتی را به نمایش میگذارد که قبل از آمدن رزماری (این نقش در فیلم سال 1968 توسط میا فارو ایفا شد) در ساختمان برمفورد اتفاق افتاده بود. خلاصه داستان رسمی فیلم را اینگونه شرح میدهد: زمانی که یک رقصنده‌ی جوان و ناموفق جراحت دلخراشی برمیدارد، یک زوج مسن‌تر و کاربلد و عجیب و غریب قول میدهند او را به معروفیت برسانند. اما زن جوان متوجه میشود در حال غرق شدن درون نیروهای تاریکی است.

 

به جز جولیا گارنر، دایان ویست، جیم استرجس و کوین مک نلی بازیگران اصلی فیلم هستند. مارلی سو، اندرو بوکن، رزی مک اون و کوبنا هولدبروک اسمیت بازیگران دیگر فیلم هستند.

 

جان کرازینسکی، آلیسون سیگر، مایکل بی، اندرو فورم و برد فولر تهیه کنندگان فیلم هستند. ویکی دی راک و الکسا جینزبرگ نیز تهیه کنندگان اجرایی فیلم می‌باشند.

 

میا فارو و جان کاساوتز در فیلم “Rosemary’s Baby” نقش یک زوج جوان را بازی کردند که سعی در تشکیل خانواده دارند، اما توسط همسایگان عجیبشان شکنجه میشوند. استدیوی پارامونت این فیلم را در سال 1968 تهیه کرده بود.

 

“Apartment 7A” قرار است در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) به صورت اختصاصی از سرویس پارامونت+ پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید