7
2376
0
1 سال پیش
تریلر رسمی انیمیشن Agent Elvis منتشر شد:مدتی پیش نتفلیکس اعلام کرده بود که در حال ساخت سریالی انیمیشنی به...

تریلر رسمی انیمیشن Agent Elvis منتشر شد:مدتی پیش نتفلیکس اعلام کرده بود که در حال ساخت سریالی انیمیشنی به نام مامور الویس (Agent Elvis) می باشد که شخصیت اصلی آن پادشاه راک اند رول یعنی «الویس پریسلی» است. اخیراً تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

احتمالاً با خود فکر کرده اید که در این سریال قرار است الویس را در نقش خودش ببینیم اما بر خلاف تمام انتظار ها باید بگوییم که این سریال این خواننده بزرگ را در قالب یک جاسوس مخفی نشان خواهد داد؛ همچنین احتمالاً برای تان سوال پیش آمده است که چه کسی قرار است در این انیمیشن صداپشگی شخصیت الویس را انجام بدهد که جواب این سوال بی شک باعث شادی تعداد زیادی از طرفداران سینما خواهد شد؛ در این انیمیشن، بازیگر محبوب «متیو مک کانهی» صداپشگی این شخصیت را انجام خواهد داد.

 

این سریال که به نظر می رسد قرار است انیمیشن مورد علاقه جدیدِ افراد انیمیشن دوست بشود توسط همسر سابق الویس یعنی «پریسیلا پریسلی» و «جان ادی» ساخته شده است.

 

فیلمنامه این انیمیشن بزرگسالان توسط «مایک آرنولد» نوشته شده است که پیش از این نویسندگی سریال انیمیشنی آرچر (Archer) را نیز انجام داده بود؛ او تهیه کننده اصلی این انیمیشن نیز می باشد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۹ بهمن سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ تاریخ رسمی ای برای پخش این انیمیشن اعلام نشده است.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید