41
13765
19
1 سال پیش
تریلر جدید فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer 2023) کریستوفر نولان، تعداد زیادی تصاویر جدید از نقش آفرینی کیلین مورفی در نقش...

تریلر جدید فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer 2023) کریستوفر نولان، تعداد زیادی تصاویر جدید از نقش آفرینی کیلین مورفی در نقش فیزیکدان آمریکایی، جی رابرت اوپنهایمر، معروف به پدر بمب اتم، در اختیار ما می‌گذارد. که می‌توانید آن را در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر، پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر نوشته کای برد و مارتین جی شروین فقید ساخته شده است. تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده اما توماس، چارلز روون از شرکت Atlas Entertainment و کریستوفر نولان می‌باشد. کارگردانی این پروژه نیز بر عهده نولان می‌باشد و وی آثار فاخری همچون (Dunkirk 2017)، (Tenet 2020)، (Interstellar 2014) در کارنامه خود دارد. اوپنهایمر نیز یک فیلم هیجان انگیز حماسی می‌باشد که تماماً با دوربین‌های IMAX فیلمبرداری شده و مخاطبان را وارد پارادوکس هیجان‌انگیز مردی مرموز می‌کند که برای نجات دنیا بایستی خطر نابودی جهان را به جان بخرد.

 

فیلم اوپنهایمر، کار یک دانشمند بر روی پروژه منهتن، که برنامه سلاح هسته‌ای فوق سری آمریکا در طول جنگ جهانی دوم بود، را دنبال می‌کند، و این تریلر جدید نگاهی پرتنش از لحظات منتهی به آزمایش هسته‌ای ترینیتی را برای ما به ارمغان می‌آورد.تریلر جدید، که بیش از سه دقیقه نیز به طول می‌انجامد، برای ما دید مناسبی از گستره بازیگران حاضر در این فیلم فراهم می‌نماید. چرا که اوپنهایمر و گرووز باهوش‌ترین دانشمندان از سراسر ایالات متحده را به خدمت گرفته‌اند. و بله، یکی از این دانشمندان تام کونتی در نقش آلبرت انیشتین نیز می‌باشد.

 

فیلم اوپنهایمر مملو از نام‌های بزرگ است، که در نهایت فقط می‌توان برخی از آن‌ها را در این تریلر مشاهده کرد، از جمله این بازیگران می‌توان به امیلی بلانت،که به تازگی در سریال درام،‌ وسترن (The English) ایفای نقش نموده است. و یا مت دیمون که او نیز آخرین‌بار در فیلم (The Last Duel 2021) عملکردی درخشان از خود برجای گذاشت، اشاره کرد. و ایفای نقش اصلی این سریال نیز بر عهده کیلین مورفی که ستاره بی‌بدیل سریال جنایی و محبوب (Peaky Blinders)، می‌باشد، قرار گرفته است. در این میان اسامی دیگری همچون رابرت داونی جونیور، فلورانس پیو، رامی مالک و بسیاری دیگر، به چشم می‌خورد.

 

انتظار می‌رود اوپنهایمر یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سال باشد چرا که نولان تمام تلاش خود را به‌کار برده است تا آزمایش هسته‌ای ترینیتی را بدون استفاده از تکنولوژی CGI بازسازی کند. نولان در این باره اذعان داشته است که: «اوپنهایمر یکی از چالش‌ برانگیزترین پروژه‌هاییِ که از نظر مقیاس و از نظر مواجهه با وسعت داستان، انجام داده‌ام.»

 

اوپنهایمر در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ درسینماها اکران می‌شود.

 

 

نظرات کاربـران

19
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • shadman1994
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تو این آشفته بازار فیلمای ابرقهرمانی خداروشکر نولان برامون مونده هنوز