20
10517
4
1 سال پیش
بازیگر سریال سوپرنچرال به حبس ابد محکوم شد: «رایان گرنتهام» بازیگر کانادایی ای که به خاطر بازی در سریال...

بازیگر سریال سوپرنچرال به حبس ابد محکوم شد: «رایان گرنتهام» بازیگر کانادایی ای که به خاطر بازی در سریال های ریوردیل (Riverdale) و سوپرنچرال (Supernatural) شناخته می شود به دلیل قتل درجه دوم مادرش به حبس ابد محکوم شده است و تا ۱۴ سال آینده صلاحیت آزادی مشروط را نخواهد داشت.

 

این بازیگر در مارس سال ۲۰۲۰ هنگامی که مادرش درحال نواختن پیانو بوده است از پشت به سر او شلیک کرده است. این بازیگر مدت کوتاهی بعد از انجام این کار با یک دوربین از جسد مادرش فیلم گرفته و به قتل اعتراف کرده است که این ویدئو در دادگاه نیز به نمایش در آمده است. روز بعد او قصد داشته قتل های دیگری را نیز انجام بدهد، مانند قتل «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا و یک قتل عام در یک دانشگاه؛ اما در نهایت منصرف می شود و تصمیم می گیرد که خودش را به اداره پلیس معرفی کند.

 

این بازیگر از ۹ سالگی فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده بود است و به نظر می رسد قرار نیست تا سال های سال فعالیت دیگری از اون ببینیم؛ و یا به احتمالاً زیاد برای همیشه. همچنان خبر رسمی و دقیقی منتشر نشده است که توضیح داده باشد این جوان ۲۴ به چه دلیل دست به چنین کار وحشتناکی زده است.

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • sdjksdfsdfksd
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    انگیزش چی بود؟؟

  • IT4HA
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این خارجی ها هم بدجور دله دیوونن

  • Adam
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فازش چی بوده خب🤔

  • ariashanehsaz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    پشمام . شوکه شدم