42
46748
6
9 ماه پیش
دومین تریلر اسپین آف سریال The Boys به اسم Gen V منتشر شد.  این سریالِ ابرقهرمانانه که در ژانر درام، کمدی...

دومین تریلر اسپین آف سریال The Boys به اسم Gen V منتشر شد.  این سریالِ ابرقهرمانانه که در ژانر درام، کمدی است توسط کریگ روزنبرگ، ایوان گلدبرگ و اریک کریپکی ساخته شده است. در ادامه برای دیدن این تریلر به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی با دیجی موویز همراه باشید.

 

در بین انتظار طرفداران سریال The Boys برای انتشار فصل چهارم، اعلام شد که قرار است اسپین آفی از این سریال با نام Gen V درباره‌ی دنیای شخصیت‌های هوم لندر، استار لایت و بوچر منتشر شود. بعد از انتشار این تریلر معلوم شد تاریخ پخش این سریال ۷ مهر ۱۴۰۲ است و در آن نشان داده میشود که در کلاس سال اولی‌ها چه شخصیت‌هایی حضور دارن و قرار است با چه سریالی رو به رو شویم.

 

سریال Gen V درباره‌ی دانشگاه گودولکین است، که قرار است در آن جوانانی که استعداد زیادی دارن، برای ابرقهرمان شدن پرورش داده شوند. در این مدرسه دانش آموزان در حال رقابت بر سر کسب مقامی در گروه هفت قهرمان هستند. جاز سینکلر در نقش ماری مورو بازی می‌کند، و کسی است که می‌تواند خون را دستکاری کند و از آن سلاحی مثل شلاق بسازد. او آرزو دارد اولین زن سیاه پوست در گروه هفت قهرمان شود. اما افرادی در مدرسه گودولکین حضور دارند که چشم پیشرفت او را ندارند و به او حسادت می‌کنند. دانش آموزان در این مدرسه می‌آموزند که ابرقهرمان شدن با فداکاری به دست میاید. بعد از آنکه رازهای تاریک این مدرسه فاش می‌شود، دانش آموزان باید بفهمند، می‌خواهند به چه نوع قهرمانی تبدیل شوند. در واقع در این سریال شاهد این هستیم که حتی بچه‌هایی که توانایی‌های خاصی دارند هم نیاز به مکانی برای تقویت مهارت‌های خودشان دارند.

 

بازیگرانی همچون چنس پردومو، لیز برادوی، شلی کان، مدی فیلیپس، لندن ثور، درک لو، آسا ژرمن، پاتریک شوارتزنگر، شان پاتریک توماس، مارکو پیگوسی و همچنین ستارگان مهمانی مثل کلنسی براون و جیسون ریتر در این سریال ابرقهرمانی حضور دارند.

 

نظر شما درباره‌ی این اسپین آف ابرقهرمانی چیست؟

 

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • zari marzban
    گزارش اسپویل
    (7 ماه پیش)

    سریال boys که طلاست .مشتاق دیدن اینم هستم

  • Zeoosnet
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    این پاتریک اشتوانزنگر به نظرم پسر ناخلف ارنولد باشه 😐 خوبه حداقل بازیگرش کرد

  • Ramin_mvi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    کاش حداقل از چهارتا بازیگر مطرحم استفاده میکردن ییارگی سبکشو بزنن اسلشر

  • amirkm
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    بنظرم ساختن اسپین اف خیلی چرته وقتی سریال اصلی هنوز ادامه داره دیگه ساختن اسپین اف چه داستانه فقط این وسط کره گیری میکنن حالا امید وارم حداقل جالب باشه

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    خدایی پوستر یجوری اینقدر خون نشون داد گفتم الان این مارت تا مرز سکته میبره ولی دیدم نه بابا ولی بازم خوبه ولی اگه گند نزنن

  • bigbywolf
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    دیگه the boys رو مثل واکینگ دد نکنید خواهشا هزار تا اسپین اف بسازین . مرسی اهه