25
17829
6
1 سال پیش
اعلام ساخته شدن سه‌گانه Fast X و بازگشت دواین جانسون به این فرنچایز: آنچه که تاکنون از اخبار حاصله...

اعلام ساخته شدن سه‌گانه Fast X و بازگشت دواین جانسون به این فرنچایز: آنچه که تاکنون از اخبار حاصله به نظر می‌رسد، قرار است ما زمان بیشتری را با خانواده سریع و خشن سپری کنیم، چرا که ون دیزل، ستاره سری فیلم‌های سریع و خشن ظاهرا تایید کرده است که (Fast X 2023) اولین قسمت از یک سه گانه خواهد بود. تا پیش از این، ما بر این باور بودیم که سریع و خشن ده، بخشی از یک فیلم دو قسمتی است که قرار است حماسه سریع و خشن را به پایان برساند، باشد. اما ظاهراً یونیورسال سعی دارد که صحنه‌های مسابقه‌ای هیجان‌انگیز بیشتری را از این سری فیلم‌های اکشن مورد علاقه‌مان را به نمایش بگذارد. با دیجی‌موویز همره باشید.

 

در دو دهه گذشته، سری فیلم‌های سریع و خشن با آمیختن صحنه‌های تعقیب و گریز ماشینی با داستان‌های عمیقاً احساسی که حول محور خانواده‌ای متشکل از قانون شکنان شرافتمند می‌چرخد، توانسته دل تعداد زیادی از طرفداران سینما را به دست آورد. با این حال، از آنجایی که همه چیزهای خوب روزی به پایان می‌رسند، یونیورسال تصمیم گرفت با آوردن جاستین لین برای کارگردانی یک فیلم دو قسمتی، به داستان سریع و خشن پایان دهد. از آنجایی که لین تقریباً تمام قسمت‌های این حماسه را از سریع و خشن: توکیو دریفت (The Fast and the Furious: Tokyo Drift 2006) تا سریع و خشن ۶ (Furious 6 2013) و همچنین سریع و خشن ۹ ( Fast 9 2020) کارگردانی کرده بود، استودیو فیلمساز تصمیم گرفت که وی بهترین گزینه برای خداحافظی با دام تورتو (با بازی ون دیزل) و خانواده اش است. با این حال، پس از گزارش هایی مبنی بر درگیری بین لین و دیزل، این کارگردان پروژه را ترک کرد.

 

لین به سرعت جای خود را به لوئیس لتریر داد، فیلمسازی که مصمم بود این فرنچایز را از دراما‌های پشت صحنه آن دور کرده و داستانی پر از هیجان را تحویل طرفداران این سری از فیلم‌ها بدهد. و به نظر می‌رسدکه لتریر موفق به انجام این کار شگفت انگیزی شده است، چرا که تریلرهای سریع و خشن ده بسیار نفس گیر ظاهر شده‌اند و گویا به همین دلیل، از این فیلمساز خواسته شده است که (Fast 11) را نیز کارگردانی کند. و اگر صحت اخبار ساخت سه گانه از این فیلم تایید شود، بایستی حتی بیشتر از قبل درباره (Fast X) هیجان زده بشویم، چرا که کار لتریر آنقدر خوب بوده که یونیورسال تصمیم گرفته است، آخرین روایت از سریع و خشن را حتی یک فیلم دیگر نیز تمدید کند.

 

تا اینجا، تنها چیزی که می‌دانیم این است که دیزل در اولین فرش قرمز سریع و خشن ده که در همین ۲۲ اردیبهشت امسال برگزار شد، در مورد ساخت این سه گانه اظهار نظر کرده است. با این حال، از آنجایی که دیزل نقش اصلی سریع و خشن است، و به رشد و حفظ این فرنچایز کمک کرده است. دلیل کمی برای شک کردن به حرف‌هایی که وی در مقابل و پشت دوربین، بیان کرده است وجود دارد. البته منطقی است که تا زمانی که یونیورسال اعلام رسمی نکرده است، نظرات دیزل را با کمی دیده شک بنگاریم. با این وجود، هیچ کس از دیدن یک فیلم سریع و خشمگین دیگر قبل از پایان رسمی این سری از فیلم‌ها، ناراحت نخواهد شد.

 

اما هیچ چیز مانند انتظار برای یک دنباله طولانی در حال ساخت از فیلم مورد علاقه‌تان سخت‌تر نیست. با توجه به اینکه تنها یک هفته تا اکران سریع و خشن ده باقی مانده است، طرفداران آن مشتاق هر اطلاعاتی هستند که بتوانند از آن به دست آورند. البته، باید توجه داشت که این اشتیاق برای سایرین تبدیل به اسپویلر نشود. و به لطف گزارش جدید The Wrap، به نظر می رسد که همه ما بتوانیم این اشتیاق خود را تا حدی سیراب کنیم.

 

قبل از اینکه اکثر رسانه‌ها حتی فرصتی برای تماشای این فیلم داشته باشند، The Wrap گزارش داد که یکی از اصلی‌ترین بازیگران این فرانچایز، شاید همانی که غیبتش بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفته بود، در واقع اصلاً هم در این فیلم غایب نخواهد بود. بله، به نظر می‌رسد که دواین «راک» جانسون، که برای اولین بار در فیلم سریع و خشن پنج (Fast Five 2011) در نقش لوک هابز ظاهر شد، نقش خود را در این سری از فیلم‌ها، در تیتراژ پایانی فیلم سریع و خشن ده پس خواهد گرفت.

 

این کارکتر آخرین بار در اسپین‌آفی از این فرنچایزبه عنوان سریع و خشن: هابز و شاو (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 2019) در مقابل جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو دیده شد. با حضور استاتهام در سریع و خشن ده، همراه با تقریباً هر شخصیت برجسته دیگری که تا به حال در حماسه سریع و خشن حضور داشته است، برای هابز نیز منطقی است که در دوگانه پایانی( یا احتمالاً سه‌گانه) این سری از فیلم‌ها ظاهر شود.

 

سریع و خشن ده در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۲۳ در سینماها اکران خواهد شد.

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من واقعا خوشحالم که قرار ساخته بشه درسته که بعضی موقع ها عجیب و غریب میشه فیلم ولی برای عاشقان سرعت اونقدر مهم نیست من خودم با سریع و خشن بزرگ شدم معلوم نیست از یک تا الان یاخته شده هر کدوم چندبار دیدم چه اون رمان توی تلویزیون که با دوبله بود و چه الان که دارم تو سایت هایی مثل دیجی موویز میبینم و هیچ وقت هم خسته کننده نبوده بلکه لذت بخش بوده برام و امیدوارم قسمت های بعدی عالی باشند

  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی هم عالی 😍😍😍.اونایی هم که ناراحتن نبینن.هرچی جلوتر رفت بهتر هم شد.

  • ariashanehsaz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    حقیقتا من خیلی خوشحالم از این خبر و خودم هم فن این فرنچایزم اما به نظرم از بعد از توکیو دریفت دیگه المان ها و چیز هایی که سریع و خشن باهاش شناخته می شد شروع به تغیر کرد . با هر قسمت جدیدی که منتشر میشه اون المان هایی فرنچایز طبق اون عمل می کرد کم رنگ و کم رنگ تر میشه . مثلا سریع و خشن نه رو با یک مقایسه کنید هیچ ربطی به هم ندارن (از نظر ژانر و سبک) ! از سریع و خشن پنج که خودم عاشقشم روند تغیر شروع شد و بیشتر فیلم به اکشن گرایش پیدا کرد. خلاصه که با اینکه قسمت های جدید هم دوست دارم اما هنوز امید دارم فیلم دوباره برگرده به اون ارمان های اولیه خودش. پاول واکر مرحوم هم نقش بسزایی داشت

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    آخ من که گفتم اینا دست بردار نخواهند بود تا وقتی که بشه پول ازش کشید بیرون تا ۱۰۰ می‌سازند و موفق میشه فیلم پشت سر هم راستش هم خبر خوبیه و هم خبر بد ولی من خوشحالم

  • sami3az
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تو این قسمت ها برای نجات ایران نیاین من یکی دیگه نگاه نمیکنم

  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    الان یک عده تازه به دوران رسیده و روشنمغز میان میگن شیردوشی از فرانچایز و فلان.. رسالت اول و مهم سینما سرگرم کنندگیه که سریع وخشن داره به خوبی اینکارو میکنه و توجه داشته باشید که هرقسمت بیشتری از این فیلم میسازن دارن ریسک بیشتری میکن؛ مخصوصا با بودجه های سنگینی برای ساخت هرقسمتش درنظر میگیرن ! منم اول فکرمیکردم که ون دیزل داره میدوشه ولی انگار یک علاقه ی خاصی به این مجموعه داره که سعی داره بازیگرای اکشن بیشتری به این مجموعه اضافه کنه! بنظرم من که دارم این فیلمها یا حتی بازیهایی که این همه بودجه و زحمت پاش گذاشه میشه رو رایگان استفاده میکنم ، باید یکمی شل بگیرم و لذت ببرم نیام منتقد بشم بگم زیر تصویر چندتا پلان از فیلم نوشته بود دیجی موویز..!