7
3702
0
2 ماه پیش
انیمیشن “Despicable Me 4” در آخر هفته‌ی روز استقلال آمریکا و در روز پنجم اکران به فروش 122.6 میلیون...

انیمیشن “Despicable Me 4” در آخر هفته‌ی روز استقلال آمریکا و در روز پنجم اکران به فروش 122.6 میلیون دلاری دست یافت. ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های منِ نفرت انگیز که محصول مشترک استدیوی ایلومینیشن و یونیورسال است، با اکران در 4428 سالن سینما به این فروش دست یافت.

 

این شروع قوی به سلطه‌ی انیمیشن “Inside Out 2” محصول استدیوی پیکسار و دیزنی در باکس آفیس پایان داد و این انیمیشن را در هفته‌ی چهارم اکرانش به رتبه‌ی دوم برد. با این حال انیمیشن “Inside Out 2” همچنان در باکس آفیس می‌تازد و با یک فروش 30 میلیونی دیگر به مجموع فروش 533.8 میلیونی در باکس آفیس داخلی رسید. (فروش این فیلم در باکس آفیس جهانی به یک میلیارد و 216 میلیون دلار رسیده است).

 

فیلم “A Quiet Place: Day One” با فروش 21.3 میلیونی به رده‌ی سوم باکس آفیس رسیده است. این فیلم از مجموعه فیلم‌های “A Quiet Place” به مجموع فروش 90 میلیونی رسید و به سرعت در حال نردیک شدن به جمع فیلم‌های 100 میلیونی است.

 

همچنین فیلم “MaXXXine” هم کارش را با فروش 7.6 میلیون دلاری آغاز کرد. این فروش برای این فیلم از مجموعه فیلم‌های “X” شروع بسیار قدرتمندی محسوب میشود. در قسمت‌های قبل این مجموعه فیلم “X” با فروش 4.2 میلیون و “Pearl” با 3.1 میلیون شروع به کار کرده بودند.

 

فیلم‌های “Sound of Hope: The Story of Possum Trot” و “Bad Boys: Ride or Die” نیز به ترتیب فروش 7 و 6.7 میلیون دلاری داشتند.

 

در ادامه‌ی باکس آفیس جولای 2024 باید با قیاس سختی در مقابسه با جولای 2023 روبرو شود. این فیلم جدید “Fly Me to the Moon” اکران خواهد شد که سال قبل و در همین زمان فیلمی مانند “Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One” اکران شده بود و یک هفته پس از آن فیلم “Twisters” اکران میشود که سال قبل در چنین هفته‌ای فیلم‌های “Barbie” و “Oppenheimer” اکران شده بودند.

 

با وجود خوش بینی‌ها و پیش‌بینی‌هایی که در مورد فیلم “Deadpool & Wolverine” میشود و قرار است اواخر ماه اکران شود، باز هم پیش بینی میشود در مقابسه نسبت به باکس آفیس 2023 حداقل افت 6 درصدی داشته باشد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید