15
7430
1
1 سال پیش
هاجیمه ایسایاما برنامه ای برای نوشتن داستان‌های بیشتر از Attack On Titan یا اسپین آف ندارد: اخیراً «کرانچی‌رول» مصاحبه...

هاجیمه ایسایاما برنامه ای برای نوشتن داستان‌های بیشتر از Attack On Titan یا اسپین آف ندارد: اخیراً «کرانچی‌رول» مصاحبه ای را با سازنده انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan) یعنی «هاجیمه ایسایاما» انجام داده است و در این مصاحبه از او سوالاتی درمورد آینده این انیمه پرسیده شده است که در ادامه آن ها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

 

در قسمتی از این مصاحبه از هاجیمه ایسایاما پرسیده شده که آیا آینده ای برای ساخت یک اسپین آف بر اساس این انیمه می بیند و یا خیر که این نویسنده در جواب گفته است که درحال حاضر هیچ برنامه ای برای چنین کاری ندارد.

 

بعد از این جواب صریح مصاحبه کننده تصمیم می گیرد که از در دیگری وارد شود و از او درمورد احتمال نوشتن داستانی درمورد گذشته شخصیت هایی مانند «هانجی» و «لیوای» می پرسد که ایسایاما در جواب می گوید: “درمورد لیوای باید بگم که یه چیزایی توی ذهنم هست اما در این لحظه نمی دونم که آیا می تونیم بنویسمـش یا نه.

 

و در ادامه توضیحاتـش می گوید: “برای مثال، من این که قراره داستان لیوای چی باشه رو توی ذهنم آماده کردم اما در این لحظه این که بتونم یه خروجی ازش بگیرم یه داستان جداست چون نوشتن یک مانگا برای من واقعاً کار دشواریـه.”

 

با وجود این که هاجیمه ایسایاما صراحتاً اعلام کرده است که درحال حاضر هیچ برنامه ای برای نوشتن یک اسپین آف بر اساس شخصیت های حمله به تایتان ندارد، با توجه به حرف هایش می توان گفت که ممکن است در آینده خبر هایی درمورد پیش درآمد هایی درمورد این انیمه رو به رو شویم.

 

پارت سوم از فصل پایانی انیمه حمله به تایتان در تاریخی نا معلوم از سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Salambay
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کاری خوبی می‌کنه اگه بخواد کش بده بهش خراب میشه