15
5431
2
1 سال پیش
تریلر جدید فیلم The Super Mario Bros. Movie منتشر شد: بی شک همگی ما در کودکی بازی ماریو محصول...

تریلر جدید فیلم The Super Mario Bros. Movie منتشر شد: بی شک همگی ما در کودکی بازی ماریو محصول شرکت «نینتندو» را انجام داده ایم و خاطرات زیادی با آن داریم؛ پس بی شک خوشحال خواهید شد که بگوییم تنها چند ماه دیگر تا اکران فیلم اقتباسی این بازی به نام فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros Movie) زمان مانده است. اخیراً تریلر کوتاهی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این تریلر کوتاه ماریو را در مبارزه ای در مقابل یکی دیگر از شخصیت های به یاد ماندنی شرکت نینتندو یعنی «دانکی کونگ» می بینیم که «سث روگن» صداپیشگی اش را انجام داده است. در این تریلر اولین باری است که مخاطبین صدای سث روگن را در نقش دانکی کونگ می شنوند.

 

در این فیلم که داستان سفر برادران ماریو از میان سرزمین قارچ ها را روایت می کند «کریس پرت» صداپیشگی شخصیت ماریو را انجام داده است که پیش این در چند انیمیشن دیگر از جمله به پیش (Onward 2020) شاهد ایفای نقش او بوده ایم.

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که شرکت نینتندو اعلام کرده است که در صورت موفقیت این انیمیشن، فیلم مخصوص شخصیت دانکی کونگ را نیز خواهد ساخت.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۷ آپریل سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما های آمریکای شمایی آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید