15
5923
4
1 سال پیش
تاریخ انتشار نیم‌فصل دوم سریال Yellowstone و حواشی آن: دریایی از تغییرات در پیش روی سریال محبوب نئو وسترن...

تاریخ انتشار نیم‌فصل دوم سریال Yellowstone و حواشی آن: دریایی از تغییرات در پیش روی سریال محبوب نئو وسترن تیلور شریدن، یلوستون (Yellowstone)، قرار دارد. در حالی که اخیراً اعلام شده بود که این سریال با فصل پنجم به پایان می‌رسد، اما در هر حال شاهد ترک کردن این سریال توسط یکی از بازیگران ستاره آن، کوین کاستنر هستیم، بازیگری که نقش جان داتون سوم را در این سریال به تصویر می‌کشد. هرچند، علی‌رغم تمام این تحولات، سرویس استریم Peacock اعلام کرده است که خانواده داتون به موقع برای روز یادبود کشته شدگان جنگ آمریکا به خانه پخش اختصاصی خود باز می‌گردند. این استریمر تایید کرده است که قسمت اول نیم فصل پنجم یلوستون در ۲۵ می سال ۲۰۲۳ در این پلتفرم قابل دسترس خواهد بود. با دیجی‌موویز همراه باشید.

 

پس از بازگشت به مرکز توجه‌ها، داتون‌ها اکنون بایستی نفوذشان که به سرعت فراتر از مرزهای مزرعه خود در حال گسترش و رشد است و در دالان‌های سیاسی برای آن‌ها اعمال قدرت می‌کند را حفظ کنند. کوین کاستنر در نقش جان داتون سوم، قهرمان اصلی سریال و پدرسالار خانواده، ستاره‌ی اقبالش چنان اوج گرفته است که اکنون به عنوان فرماندار مونتانا منصوب شده است. با‌این‌حال، با شدیدتر شدن احساس نیاز به کنترل و در دست گرفتن اوضاع، مطمئناً موانعی جدیدی بر سر راه وی پدیدار خواهند شد. در عین حال که داتون‌ها با دشمنان زیادی که فراتر از مرزهای بزرگ‌ترین مزرعه در مونتانا قرار دارد، مبارزه می‌کنند، آن‌ها همچنین بایستی با کشمکش‌های داخلی که همچنان گریبان‌گیر این خانواده با نفوذ است، دست و پنجه نرم کنند؛ آن هم در حالی که به دنبال برجای گذاشتن میراثی از خود هستند. با‌این‌حال، آیا ساخت و پاخت‌های پشت پرده، خیانت‌ها و طرح‌ریزی‌ها موزیانه به آن‌ها این اجازه را خواهد داد که به آرزویشان دست یابند؟

 

کاستنر از زمان آغاز به کار در این پروژه سکان آن را به دست گرفته و همراه با شریدن خالق این اثر  فوق‌العاده‌ای، یلوستون را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حال حاضر کرده‌اند که در آن کاستنر به عنوان بازیگری با استعداد در ژانر نئو وسترن و شریدن به عنوان یکی از بهترین سازندگان کارهای وسترن، درام، در دنیای تلویزیون ظاهر شده‌اند. با‌این‌حال، دلیل خروج کاستنر از این سریال به سبب اختلاف ایجاد شده بین این زوج سینمایی می‌باشد، که علت آن نیز تضاد برنامه فیلمبرداری این سریال در رابطه با دیگر پروژه‌هایی که کاستنر مشغول آن‌ها می‌باشد، عنوان شده است. هرچند، خروج کاستنر از این سریال دور از انتظار نبود، اما از آنجایی که وی نقش اصلی این سریال را بر عهده داشت، با این کارش، فیلمبرداری نیم‌فصل دوم، فصل پنجم را با اختلالاتی مواجه کرده است.

 

در حالی که این زوج سینمایی ممکن است از هم جدا شده باشند، اما به نظر می‌رسد که به تولید آثار هنری فاخر خود ادامه خواهند داد. خروج کاستنر به این معنی است که او اکنون می‌تواند بر روی تکمیل پروژه دارم، وسترن خود (Horizon: An American Saga)، که علاوه بر بازی در آن کارگردانی آن را نیز برعهده دارد، تمرکز کند، پروژه‌ای که به شدت به آن علاقه دارد. از سوی دیگر، شریدن نیز که قبلاً سابقه ساختن اسپین‌آف‌هایی از یلوستون را داشته است، مانند مینی‌سریال‌های (۱۹۲۳) و (۱۸۸۳)، به تازگی اعلام کرده‌است که در پی ساختن اسپین‌آفی دیگر از این سریال با بازی دیوید اویلوو با عنوان (Lawmen: Bass Reeves) می‌باشد. که بعد از اعلام خبر اضافه شدن دونالد ساترلند به بازیگران این پروژه، اضافه کردن ستاره‌های بیشتری را نیز در دستور کار خود قرار داده است. برخی از پروژه‌های آینده وی نیز عبارتند از: (Special Ops: Lioness) با بازی زوئی سالدانا و نیکول کیدمن، و فصل دوم (Tulsa King) با بازی سیلوستر استالونه.

 

اما برخلاف آنچه که ابتدا گفته شد و طبق گزارش Variety، قسمت‌های پایانی فصل پنجم یلوستون به دلیل تاخیراتی که در تولید آن به پیش آمده است در نوامبر ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. ما نیز چاره‌ای نداریم، جزء این که صبر کرده تا ببینیم قسمت‌های نهایی این سریال خوش ساخت و پر طرفدار در چه تاریخی منتشر خواهند شد. اما آنچه که تا کنون از اخبار حاصله مشخص شده است، نیم‌فصل دوم، فصل پنجم این سریال قطع به یقین در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • amir.mofrad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    پس دیگه دیدن نداره از الان شکست سریال رو باید پذیرفت

  • Mohammadffeffw
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اینجوری که اعلام شده بعد از کوین کاستنر قراره متیو مک‌کانهی رو برای این نقش بیارن

  • Javad4018
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چرا آخه؟؟؟؟؟ حیف که اینجوری میخاد تموم بشه یه فصل دیگه میتونسن بسازن و اینجوری با عجله تمومش نکنن . امیدوارم حداقل پایان بندی قشنگی داشته باشه این سریال شاهکار و نیم فصل دوم در اوج به پایان برسه …

  • Mohsen6767
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یعنی چی کوین کاستنر نیست!!!!!!؟؟؟؟ تمام جذابیت این سریال به حضور کوین کاستنره…… حیف این سریال که آخرش اینجوری باید گند بزنن بهش