19
8486
0
1 سال پیش
تصاویر جدید فصل دوم سریال Yellowjackets منتشر شدند: همانطور که اطلاع دارید کم کم درحال نزدیک شدن به آغاز...

تصاویر جدید فصل دوم سریال Yellowjackets منتشر شدند: همانطور که اطلاع دارید کم کم درحال نزدیک شدن به آغاز پخش فصل دوم سریال دارم، ترسناک و رازآلود ژاکت زردها (Yellowjackets) می باشیم. اخیراً تصاویر جدیدی از این فصل منتشر شده اند می توانید آن ها را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان یک گروه دختر با استعداد را روایت می کند که از یک حادثه هوایی که در دل بیابان های انتاریو اتفاق افتاده است جان سالم به در برده اند؛ اما آیا این از خوش شانسی آن هاست یا بد شانسی؟

 

همانطور که می دانید مدتی پیش اولین تیزر رسمی این فصل منتشر شد که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنیم، در آن خبر اطلاع دادیم که سازندگان این سریال اعلام کرده اند که فصل دوم بسیار ترسناک تر از فصل اول خواهد بود و این تصاویر و فضای سردی که دارند نمایی از ترس و خوفی که در این فصل خواهیم دید را به ما می دهند.

 

از بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «ملانی لینسکی»، «تاونی سایپرس»، «کریستینا ریچی» و «جولیت لوئیس». همچنین این شبکه اعلام کرده است که در این فصل «لورن آمبروز» و «سیمون کسل» به تیم بازیگری این سریال اضافه شده اند.

 

فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ پخش خودش را از شوتایم آغاز می کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید