2
2424
1
1 سال پیش
وودی آلن اعلام بازنشستگی کرد: وودی آلن فیلمساز بزرگ درحالی که درحال ساخت ۵۰مین فیلم خود است، بازنشستگی خودش...

وودی آلن اعلام بازنشستگی کرد: وودی آلن فیلمساز بزرگ درحالی که درحال ساخت ۵۰مین فیلم خود است، بازنشستگی خودش را از فیلم سازی اعلام کرد. این هنرمند بزرگ این خبر را در روز شنبه در مصاحبه ای با مجله اسپانیایی «لا ونگوردیا» اعلام کرد. آلن در این مصاحبه گفته است دیگر تمایلی به فیلمسازی ندارد اما می خواهد در آخرین سال های زندگی اش روی نوشتن رمان تمرکز کند.

 

فیلم آخر آلن کاملاً در پاریس فیلمبرداری می شود و زبان فیلم فرانسوی می باشد. آلن در مصاحبه اش درمورد این فیلم گفته است که این فیلم شبیه فیلم امتیاز نهایی (Match Point 2005) می باشد؛ هیجان انگیز، دراماتیک و همچنین بسیار شوم. این فیلم تا چند هفته آینده فیلمبرداری می شود. نکته جالب اینجا است که این فیلمساز در کنفرانس مطبوعاتی که به مناسبت آغاز تولید این فیلم برگزار شده بود اعلام کرده بود که هیچ وقت تا به حال به بازنشستگی فکر نکرده است.

 

وودی آلن فیلمساز، نویسنده و بازیگر آمریکایی ۸۶ سال دارد و با ۱۶ بار نامزد شدن در بخش “بهترین فیلمنامه سال” در اسکار رکورد دار این بخش است.  همچنین آلن یکی نوازندۀ کلارینت است و از نوجوانی نوازندگی می کرده است. او یکی از بزرگترین کمدین های تاریخ به حساب می آید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Costello
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سلامت باشه همیشه خاطره برامون ساخته ساز بوده