19
7843
0
1 سال پیش
فروش موفق فیلم پادشاه زن در آغاز اکرانـش: فیلم پادشاه زن (The Woman King 2022) با بازی «وایولا دیویس»...

فروش موفق فیلم پادشاه زن در آغاز اکرانـش: فیلم پادشاه زن (The Woman King 2022) با بازی «وایولا دیویس» بازیگر برندۀ اسکار، اکرانش را در آمریکای شمالی با فروش امیدوار کنندۀ ۱٫۷ میلیون دلاری آغاز کرده است و به راحتی برنده باکس آفیس آخر هفته آمریکا شده است.

 

داستان این فیلم در دهه ۱۸۲۰ میلادی در غرب آفریقا و پادشاهی داهومی که امروزه «بنین» نام داره اتفاق می افتد، این فیلم داستان گروهی از جنگویان به نام «آگوجی» را روایت می کند که همگی زن هستند. «نانیسکا» ژنرال این گروه تعداد جدیدی از جنگجویان را آموزش می دهد تا در برابر دشمنی که می خواهد شیوه زندگی آن ها را نابود کند مبارزه کنند.

 

کارگردانی این فیلم توسط «جینا پرینس بایدوود» کارگردان فیلم (The Old Guard 2020) انجام شده است و نگارش فیلمنامه به عهده «دانا استیونز» نویسندۀ فیلم (Fatherhood 2021) بوده است.

 

این فیلم در اولین نمایش جهانی اش در جشنواره فیلم تورنتو با نقد های مثبتی مواجه شد و در سایت «راتن تومیتوز» که نقد منتقدین حرفه را جمع آوری می کند با ۴۱ نقد نمره ۷۷ از ۱۰۰ را کسب کرده است. اما این فیلم در سایت آی‌ام‌دی‌بی با جمع آوری ۲٫۷ هزار رای در حال حاضر نمرۀ ۵٫۹ از ۱۰ را کسب کرده است. هزینه ساخت این فیلم ۵۰ میلیون دلار بوده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید