8
5039
1
2 ماه پیش
در جشنواره‌ی کمیک کان در شهر سن دیگو اولین تریلر از فصل دوم سریال “The Walking Dead: Dead City”...

در جشنواره‌ی کمیک کان در شهر سن دیگو اولین تریلر از فصل دوم سریال “The Walking Dead: Dead City” از شبکه‌ی AMC منتشر شد.

 

در تریلری که در مراسم کمیک کان سن دیگو پخش شد مشخص شد که در فصل دوم با نیگان کلاسیک طرف هستیم. اون باز هم کاپشن چرمی میپوشد و سوت میزند و لوسیل (چوب بیسبال نیگان) را هم همراه خود دارد.

 

جفری دین مورگان در مصاحبه‌اش به تماشاگران حاضر در سالن در مورد لوسیل گفت: میدونم، منم هیجان زده‌ام. اون دختر شیرین یه چیزی داره که عاشقشم. اون باعث میشه به نیگان تبدیل بشم. مورگان همچنین در ادامه گفت که در این فصل یک رابطه‌ی عشق و نفرت با لوسیل خواهد داشت.

 

به غیر از جفری دین مورگان، لوری کوهن، زلیجکو ایوانک، گایوس چارلز و همچنین الی جورنی شورانر سریال و اسکات گیمپل رئیس ارشد تولید محتوای شبکه در سالن حضور داشتند.

 

طی مصاحبه‌ها لورن کوهن خبر داد که یکی از قسمت‌های فصل جدید را کارگردانی کرده است. او اشاره کرد که حرکتش از سمت بازیگری به کارگردانی و تهیه کنندگی در سفرش در دنیای واکینگ دد برایش به یاد ماندنی بوده است.

 

همچنین جفری دین مورگان و لورن کوهن در مورد همکاری مگی و نیگان در فصل اول و انتظاراتی که باید در ادامه از آن‌ها داشته باشیم صحبت کردند. کوهن گفت: متضادترین ازدواجیه که میتونین تصور کنین. ما همیشه از چندین لحاظ مخالف هم هستیم ولی به هر حال در یک تیم هستیم.

 

ماهینا ناپلئون (در نقش جینی) و کیم کوتس (در نقش بروژل) سایر بازیگران “The Walking Dead: Dead City” هستند. الی جورنی شورانر و تهیه کننده‌ی اجرایی سریال است و اسکات گیمپل سرپرستی پروژه را بر عهده دارد. جفری دین مورگان و لورن کوهن نیز به همراه برایان باکرث تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

 

فصل دوم “The Walking Dead: Dead City” قرار است در سال 2025 از شبکه‌ی AMC پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر فصل دوم این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • samiyar pirhadi
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    برخلاف بقیه اسپین افا اینیکی عالی بود