20
5085
0
1 سال پیش
سازندۀ بریکینگ بد سریال جدیدش را می سازد: «وینس گیلیگان» سازندۀ سریال های (Breaking Bad) و (Better Call Saul)...

سازندۀ بریکینگ بد سریال جدیدش را می سازد: «وینس گیلیگان» سازندۀ سریال های (Breaking Bad) و (Better Call Saul) سفارش سریال بعدی اش را گرفت. «ری سیهورن» یکی از بازیگران سریال بهتره با سال تماس بگیری، نقش اصلی این سریال را بازی خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی درمورد داستان این سریال منتشر نشده است اما سریال سفارش ساخت دو فصل اولـش را از «اپل تی‌وی پلاس» گرفته است.

 

وینس گیلیگان تهیه کنندگی اجرایی و تهیه کنندگی اصلی این سریال را هم بر عهده خواهد داشت. «سونی پیکچرز تله‌ویژن» که تهیه کنندگی سریال های بریکینگ بد و بهتره با ساول تماس بگیری را هم بر عهده داشته است پشت این سریال است.

 

وینس گیلیگان در بیانیه ای درمورد این سریال گفته است: “بعد از ۱۵ سال فکر می کنم دیگه وقتش بود نوشتن درمورد ضدقهرمان ها رو کنار بزارم و چه کسی می تونه قهرمان وار تر از ری سیهورنِ درخشان باشه؟ خیلی وقته که از آخرین بازی که اون سریال خودش را داشته می گذره و فکر میکنم خوش شانس هستم که روی این پروژه دارم با اون کار می کنم.”

 

ری سیهورن در سریال بهتره با سال تماس بگیری نقش « کیم وکسلر» را بازی کرده است و اخیراً بخاطر بازی اش در این نقش موفق به نامزدی دریافت جایزه امی شده است. اطلاعاتی درمورد زمان احتمالی پخش سریال منتشر نشده است..

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید