10
3465
0
6 روز پیش
استدیوی سونی آخرین تریلر قبل از اکران فیلم “Venom: The Last Dance” آخرین فیلم از سه گانه‌ی شخصیت شرور...

استدیوی سونی آخرین تریلر قبل از اکران فیلم “Venom: The Last Dance” آخرین فیلم از سه گانه‌ی شخصیت شرور دنیای مرد عنکبوتی را منتشر کرد.

 

تام هاردی مجددا برای ایفای نقش ادی براک باز گشته است تا یک ماجراجویی دیگر با ونوم داشته باشد; شروری که در کتاب‌های کمیک مرد عنکبوتی، به خوردن مغز شهرت دارد. استدیوی سونی نام این فیلم را “آخرین رقص” نامگذاری کرده و اعلام کرد این فیلم آخرین قسمت این سه گانه خواهد بود. به گزارش لاگ‌لاین، در این قسمت از فیلم ادی و ونوم در حال فرار خواهند بود و دنیای هر دوی آن‌ها در تعقیبشان خواهند بود. ادی و ونوم مجبور به گرفتن تصمیمات سختی خواهند شد تا پایانی بر آخرین ماجراجویی آن‌ها باشد.

 

ریس ایفانس بازیگر نقش دکتر کرت کانرز یا همان مارمولک در فیلم “Spider-Man: No Way Home”، جونو تمپل ستاره‌ی سریال “Ted Lasso” و چیویتل اجیوفور بازیگر فیلم “Doctor Strange in the Multiverse of Madness” هم در این فیلم حضور خواهند داشت.

 

ساخت قسمت سوم فیلم ونوم در مراسم سینما کان 2022 تایید شد. دو فیلم قبلی این سه گانه به موفقیت تجاری رسیده بودند. قسمت اول “Venom” با فروش 856 میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی ظاهر شد و قسمت دوم این فیلم هم با وجود پاندمی کرونا به فروش 502 میلیون دلاری دست یافت.

 

کلی مارسل نویسنده‌ی “Venom” و “Venom: Let There Be Carnage” کارگردان این فیلم خواهد بود و این اولین تجربه‌ی کارگردانی او محسوب میشود. او به همراه تام هاردی نویسندگی فیلمنامه را هم بر عهده داشت. تهیه کنندگان فیلم نیز علاوه بر تام هاردی و کلی مارسل، آوی آراد، هاچ پارکر، ایمی پاسکال و مت تولمک خواهند بود.

 

 

“Venom: The Last Dance” قرار است در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) در سینماهای آمریکا و جهان اکران شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید