11
6290
2
1 سال پیش
دومین تریلر فیلم M3GAN منتشر شد: مدتی پیش بود که خبر انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک مگان (M3GAN) به...

دومین تریلر فیلم M3GAN منتشر شد: مدتی پیش بود که خبر انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک مگان (M3GAN) به کارگردانی «جرارد جانستون» را منتشر کردیم که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید. این فیلم یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال میلادی جدید می باشد که در نزدیکی آن هستیم. و حالا امروز دومین تریلر این فیلم نیز منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این فیلم داستان یک ربات هوش مصنوعی کودک نما را روایت می کند که درواقع یک جانی تشنه به خون است. این فیلم محصولی است از «بلوم‌هاوس پروداکشنز» که بیشتر به خاطر فیلم های ترسناکش شناخته می شود، همچنین «جیمز وان» هم در ساخت این فیلم همکاری کرده است، کسی که در ژانر وحشت تخصص دارد و پشت مجموعه فیلم های «اره» و «کانجرینگ» هم بوده است.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به: «امی دونالد» بازیگر سریال (Sweet Tooth) صداپیشۀ مگان؛ «الیسون ویلیامز» بازیگر فیلم (Horizon Line 2020) در نقش «جما» و همچنین «رونی چنگ».

 

«مارک کاچور»؛ «رایان تورک»؛ «مایکل کلیر»؛ «جادسون اسکات»؛ «آدام هندریکس» و «گرگ گیلریث» تهیه کنندگان اجرایی این فیلم بوده اند. مگان قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ در سینما ها به نمایش در بیاید.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • La
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فیلمش و دیدم خوب بود ولی ترسناک نبود که بنویسه بالای ۱۴ یا ۱۸ سال اصلاااا صحنه ی ترسناکی نداشت

  • soroush
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واااااو