7
5238
1
3 هفته پیش
پس از وضعیت اسف بار باکس آفیس در سال ۲۰۲۴ آدام آرون، مدیر عامل سینماهای AMC خبر خوشحال‌کننده‌ای را...

پس از وضعیت اسف بار باکس آفیس در سال ۲۰۲۴ آدام آرون، مدیر عامل سینماهای AMC خبر خوشحال‌کننده‌ای را داد.

 

آدام آرون در روز چهارشنبه نوشت: فیلم “ددپول و ولورین” با هنرنمایی رایان رینولدز و هیو جکمن قرار است شروع بزرگی را داشته باشد و رکورد جدیدی را در پیش فروش بلیط در روز اول و در بزرگترین سینمای زنجیره‌ای آمریکا بر جای گذاشت. بلیط های این فیلم در روز دوشنبه برای فروش قرار گرفته است و به صورت رسمی از روز شنبه ۲۶ جولای در سینماهای آمریکای شمالی پخش خواهد شد.

 

مدیر عامل سینماهای AMC در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ۲۰۰ هزار طرفدار فیلم بلیط هایشان را قبلا خریده‌اند. این تعداد فروش بلیط AMC در روز اول بیشتر از هر فیلم دیگری با رده‌ی سنی بزرگسالان است.

 

“فندانگو” سرویس فروش بلیط آنلاین، که اکثر سینماهای زنجیره‌ای را شامل میشود هم فروش سریع بلیط های فیلم “ددپول و ولورین” در روز اول خبر داد و اعلام کرد بهترین فروش سال ۲۰۲۴ تا به امروز از آن این فیلم بود. همچنین بهترین فروش را در بین این سری از فیلم‌ها و فیلم‌های رده‌ی بزرگسالان داشته است.

 

با اینکه فندانگو و AMC مبلغی را اعلام نکردند، ولی به نظر میرسد اگر ۲۰۰ هزار نفر اعلام شده توسط آدام آرون شده درست باشد، فروش روز اول این فیلم حدود ۸ الی ۹ میلیون دلار خواهد بود.

 

هیچکدام از اعضای رسمی هنوز اعلام نکرده اند، ولی از شواهد و قرائن پیداست که فیلم “ددپول و ولورین” با فروش بالای ۱۰۰ میلیون دلاری آغاز خواهد کرد، کاری که هنوز هیچ فیلمی در سال ۲۰۲۴ قادر به انجامش در باکس آفیس داخلی نبوده است. و ارقام باکس آفیس نسبت به سال ۲۰۲۳ بیست درصد پایین‌تر بوده است که بخشی از آن مربوط به تاخیرهایی میشود که به خاطر اعتصاب نویسندگان و بازیگران ایجاد شد.

 

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • 09210761902
    گزارش اسپویل
    (2 هفته پیش)

    فیلم افتر۲