0
653
0
22 ساعت پیش
تریلر نهایی انیمیشن “Transformers One” توسط استدیوی پارامونت منتشر شد.   در این انیمیشن بازیگرانی مانند کریس همسورث، برایان...

تریلر نهایی انیمیشن “Transformers One” توسط استدیوی پارامونت منتشر شد.

 

در این انیمیشن بازیگرانی مانند کریس همسورث، برایان تایری هنری، کیگن مایکل کی، اسکارلت جوهانسون، جان هم، استیو بوشمی، لورنس فیشبورن ، جان بیلی و اوان مایکل لی حضور دارند.

 

فیلم داستان منشأ اوراین پکس یا همان اپتیموس پرایم (با صداگذاری کریث همسورث) و دی 16 یا همان مگاتران (با صداگذاری برایان تایری هنری) از زمان صمیمیت تا دشمنیشان در سیاره‌ی سایبرتران را دنبال میکند. کیگن مایکل کی صداگذاری بی 127 را برعهده دارد که نسخه‌ی اولیه‌ی بامبلبی است. همچنین اسکارلت جوهانسون صداگذاری یک ترسفورمر به نام الیتا را بر عهده دارد. جان هم نیز صداگذاری سنتینل پرایم را انجام میدهد.

 

Transformers One” محصولی از استدیوی Paramount Animation و Hasbro با همکاری New Republic Pictures است و اولین انیمیشن کامپیوتری با صداگذارانی در این سطح میباشد. این اولین فیلم انیمیشنی کامل از دنیای “Transformers” در 38 سال اخیر است.

 

انیمیشن “Transformers One” تا به اینجا نقدهای مثبتی را از منتقدان گرفته است. جاش کولی (برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و کارگردان انیمیشن “Toy Story 4”) کارگردان این انیمیشن است. اریک پیرسون، اندرو بارر و گابریل فراری نیز فیلمنامه‌ی انیمیشن را نوشته‌اند. مایکل بی، آرون دم، تام دی سانتو، لورنزو دی بوناونتورا، اولیویر دومانت، بی جی فارمر، بردلی جی فیشر، گرگ مرادیان و زو فورمن تهیه کنندگان این انیمیشن میباشند.

 

در مراسم کمیک کان مشخص شد که هر سه بازیگر اصلی فیلم در کودکی عاشق ترنسفورمرها بودند و با اسباب بازی‌هایشان بازی کرده بودند. برایان تایری هنری در مورد بازی در نقش مگاتران به تماشاگران گفت: به دلایلی وقتی بچه بودم پدر و مادرم فقط اسباب بازی شخصیت‌های شرور رو برام میگرفتن و من همیشه تبدیل به قهرمانشون میکردم.

 

“Transformers One” قرار است در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید