16
4919
3
10 ماه پیش
دومین تریلر رسمی فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شد! دومین تریلر رسمی فیلم پر ستاره‌ی مارتین اسکورسیزی...

دومین تریلر رسمی فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شد!

دومین تریلر رسمی فیلم پر ستاره‌ی مارتین اسکورسیزی به نام قاتلان ماه کامل (Killers of the Flower Moon) منتشر شد. در این فیلم ستارگانی همچون لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، برندن فریزر هنرنمایی کرده‌اند، و این اثر بر اساس واقعیت ساخته شده است. تریلر رسمی این فیلم را همراه با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

«قاتلان ماه کامل» که یک فیلم به سبک وسترن و بر اساس واقعیت است، قرار است در تاریخ ۱۴ مهر ماه به اکران سراسری در بیاید و سه ماه بعد از طریق استریم اپل تی‌وی‌پلاس پخش شود. هرچند تا اکران این فیلم خیلی مانده اما با انتشار اولین تریلر خود و به دلیل ستارگانی که در فیلم حضور دارند، حسابی جنجال به پا کرده است. بعد از فیلم مرد ایرلندی (۲۰۱۹ The Irishman) این دومین فیلم اسکورسیزی است که در آن داستان یک روایت واقعی را شرح میدهد. این فیلم که از روی رمانِ دیوید گران ساخته شده است، به بررسی ده‌ها قتل وحشتناکِ مردم قبیله اوسیج واقع در اوکلاهاما، در دهه ۱۹۲۰ می‌پردازد. همچنین در این فیلم و رمان اشاره‌ای به داستانِ عاشقانه‌ی ارنست بورکهارت (دی کاپریو) و مولی کایل (گلادستون) می‌شود و درباره‌ی ثروتِ عظیم یکی از قبایل آمریکا صحبت می‌کند.

 

در خلاصه داستان این فیلم آماده که در آغاز قرن بیستم، نفت، ثروت عظیمی را برای مردم قبیله اوسیج به ارمغان میاورد که آنها را یک شبه تبدیل به یکی از ثروتمندترین افراد جهان می‌کند. همین امر بلافاصله مداخله‌گران سفید پوست را به این ثروت جذب می‌کند. آنها تا قبل از وقوع قتل‌ها تا جایی که می‌توانند با دخالتشان این ثروت را سرقت و یا اخاذی می‌کنند. مدت زمان این فیلم ۳ ساعت و ۵۴ دقیقه اعلام شده است. بعد از تمام شدنِ نمایش این فیلم در جشنواره‌ی کن، حضار حدود ده دقیقه به صورت ایستاده برای عوامل این فیلم دست زدند. پس انتظار می‌رود با یکی دیگر از شاهکارهای اسکورسیزی طرف باشیم.

 

این فیلم تا این لحظه نمره‌ی  ۹۱/۱۰۰ از Metacritic و نمره‌ی ۹۷/۱۰۰ از سایت Rotten Tomatoes دریافت کرده است.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Ashkan9371
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    بی صبرانه منتظر این فیلم هستم بیصبرانه

  • jalal1377m
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    یکی از بهترین فیلم های سال پیش رو قشنگ میشوره میبره خاطرات فیلم های آبکی رو

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خیلی خوب وقتی دی‌کاپریو باسه ولی سه ماه مگه میشه مگه داریم