23
8275
3
1 سال پیش
تریلر فیلم The Challenge، اولین فیلمی که در فضا ساخته شده است منتشر شد: احتمالاً تا به حال نام...

تریلر فیلم The Challenge، اولین فیلمی که در فضا ساخته شده است منتشر شد: احتمالاً تا به حال نام «رقابت فضایی» به گوش تان خورده است این رقابت در دهه 50 میلادی بین آمریکا و روسیه بر سر فرستادن اولین انسان به فضا شکل گرفت که در نهایت در سال 1961 روسیه این نبرد را برد و اولین انسان را به خارج از جو زمین فرستاد.

 

باری دیگر این نبرد بین این دو کشور چند سال پیش شکل گرفت، اما این بار بر سر فرستادن انسان نبود، بر سر ساخت یک فیلم در خارج از جو زمین بود که این بار هم روسیه توانست زودتر از آمریکا این کار را انجام بدهد و یک فیلم در خارج از جو زمین بسازد؛ این فیلم چالش (The Challenge 2023) نام دارد. تریلری نیز از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

جا دارد اینجا اشاره کنیم که آمریکا نیز درحال حاضر در حال ساخت اولین فیلمـش در فضا می باشد، کارگردانی این فیلم به عهده «داگ لیمان» کارگردان فیلم لبه فردا (Edge of Tomorrow 2014) می باشد و «تام کروز» در این فیلم ایفای نقش می کند.

 

اما فیلم چالـش، این فیلم داستان یک زن جراح را روایت می کند که باید یک فضانورد که بسیار مریض است را حراجی کند تا او فوراً بتواند به زمین بازگردد.

 

این فیلم توسط «کلیم شیپنکو» کارگردانی شده؛ فیلمبرداری این فیلم در بین تاریخ 5 تا 17 اکتبر سال 2021 در ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام شده است. حدود 30 تا 40 دقیقه این فیلم در فضا فیلمبرداری شده است و مابقی فیلم بر روی زمین در استودیوها و لوکیشن های واقعی فیلمبرداری شده اند.

 

این فیلم قرار است اکران خودش در سینما ها را در تاریخ 12 آپریل سال 2023 آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • amir1270
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دمشون گرم

  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    درست متوجه شدم!!!یعنی تو فضا فیلمبرداری و چیز های دیگه شو انجام دادن. جالب شد🥶💯

  • Protrozoeek.
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به نظر جالب میاد.