14
7199
3
1 سال پیش
نویسنده قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های چهار شگفت انگیز مشخص شد: هنگامی که بحث از سینمای ابرقهرمانی می شود یکی...

نویسنده قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های چهار شگفت انگیز مشخص شد: هنگامی که بحث از سینمای ابرقهرمانی می شود یکی از اولین مجموعه فیلم هایی که به ذهن همه ما می آید، مجموعه فیلم های چهار شگفت انگیز هستند که بی شک همگی ما با آن ها خاطره داریم. همانطور که احتمالاً می دانید قرار است قسمت چهارم این مجموعه فیلم نیز ساخته شود و اخیراً فیلمنامه نویس این فیلم مشخص شده است. با دیجی موویز همراه باشید.

 

یکی از فیلم هایی که این روز ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است و تبدیل به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان شده است، فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) به کارگردانی جیمز کامرون می باشد؛ «جاش فریدمن» یکی از داستان پردازان این فیلم بوده است و این نویسنده قرار است نگارش فیلمنامه قسمت چهارم مجموعه فیلم های چهار شگفت انگیز را انجام بدهد.

 

این نویسنده به علاوه آواتار، در نگارش فیلمنامه فیلم های نابودگر: سرنوشت تاریک (Terminator Dark Fate 2019) به کارگردانی «تیم میلر» و فیلم جنگ دنیاها (War of the Worlds 2005) به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» نیز نقش داشته است؛ این نشان می دهد که این نویسنده در ژانر علمی تخیلی به شدت موفق است اما باید صبر کنیم و ببینیم که آیا در فیلم های ابرقهرمانی نیز می تواند به همین خوبی عمل کند یا خیر.

 

احتمالاً قسمت چهارم مجموعه فیلم های چهار شگفت انگیز در سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران می شود.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Tirdad 66
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چهار شگفت انگیز یک و دو داره، اون سومی همون داستانه یه ورژن دیگست با یه عده بازیگر دیگه، اگر سه اون دوتای اولی باشه عالیه👍

  • ARIATHREEYOS
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    good

  • General
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    قسمت چهارم چی میگه اون فیلم های قبلی ربطی به این ندارن