12
4525
0
1 سال پیش
تیزر جدید فیلم The Pope’s Exorcist با بازی راسل کرو منتشر شد: بی شک می دانید که «راسل کرو»...

تیزر جدید فیلم The Pope’s Exorcist با بازی راسل کرو منتشر شد: بی شک می دانید که «راسل کرو» اخیراً در یک فیلم ترسناک به نام جن گیر پاپ (The Pope’s Exorcist 2023) به کارگردانی «جولیوس ایوری» ایفای نقش کرد است، به نظر می رسد که این فیلم یکی از ترسناک ترین فیلم های سال های اخیر باشد، اخیراً تیزر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم بازنمودی از زندگی واقعی «پدر گابریل امورث» می باشد، یک کشیش که رئیس انجمن جن گیری واتیکان بود و در طول زندگی اش بیش از ۱۰۰ هزار جن گیری انجام داده است. امورث در طول زندگی اش دو کتاب به نام های «یک جن گیر داستانـش را بازگو می‌کند» و «یک جن گیر: داستان‌های بیشتر» را نوشته است؛ اون در این دو کتاب داستان سال ها نبرد با شیطان و شیاطین و انسان هایی که گرفتار آن ها شده بودند را شرح می دهد. امورث در سال ۲۰۱۶ و در سن ۹۱ سالگی از دنیا رفت.

 

در این تیزر کوتاه قسمت هایی از فیلم را می بینیم و همچنین این تیزر تا حدی وحشتی که در فیلم جاری است را به ما نشان می دهد. جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش تریلر کامل این فیلم نیز منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «راسل کرو»، «دنیل زوواتو»، «الکس اسو»، «فرانکو نرو» و «رالف اینسون».

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ آپریل سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینماها را آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید