14
2769
1
1 سال پیش
مستند استن لی در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد: نام «استن لی» برای طرفداران مارول و فیلم و سریال...

مستند استن لی در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد: نام «استن لی» برای طرفداران مارول و فیلم و سریال های ابرقهرمانی نامی بسیار آشناست؛ او خالق بسیاری از شخصیت های ابرقهرمانی ای است که شاید ما کودکی مان را با آن ها گذراندیم و همچنان مشتاق دیدن شان هستیم. اخیراً اعلام شده است که به مناسب تولد صد سالگی او قرار است مستندی از این شخصیت بزرگ توسط «مارول استودیوز» منتشر شود؛ همچنین تیزری از این مستند منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در کپشن این تیزر آمده است “صد سال رویاپردازی. صد سال خلق. صد سال استن لی.” همانطور که احتمالاً می دانید استن لی عادت داشت که در صحنه های کوتاهی از فیلم های ابرقهرمان هایش جلوی دوربین ظاهر شود، در این تیزر تصاویری از این لحظه ها را می بینیم و بعد کم کم تصویر به عقب می رود و با تصویر گرافیکی استن لی مواجه می شویم.

 

این تیزر کوتاه است و چیز زیادی را درمورد این مستند فاش نمی کنید و همچنان نمی دانیم که آیا این مستند بر روی زندگی شخصی او تمرکز دارد و یا بر روی زندگی کاری‌اش. این تیزر تنها به ما اطلاع می دهد که این مستند قرار است در سال ۲۰۲۳ از طریق پلتفرم «دیزنی پلاس» منتشر شود.

 

از تعدادی از شخصیت هایی که استن لی خالق آن ها بوده است می توان اشاره کرد به مردعنکبوتی، هالک، بلک پانتر، چهار شگفت انگیز و آیرون من.

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که به علاوه این مستند، در سال ۲۰۲۳ پروژه های دیگری از مارول مانند فصل دوم لوکی (Loki) نیز وجود دارند که از پلتفرم دیزنی پلاس پخش خواهند شد

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mrmadi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    استنلی اخرا فیلم که میومد به فیلم جون دوباره میبخشید