16
4199
1
1 سال پیش
تریلر قسمت دوم فصل سوم The Owl House منتشر شد: شاید اطلاع نداشته باشید که هفته آینده قرار است...

تریلر قسمت دوم فصل سوم The Owl House منتشر شد: شاید اطلاع نداشته باشید که هفته آینده قرار است دومین قسمت ویژۀ فصل سوم سریال انیمیشنی خانه جغد (The Owl House) منتشر شود و دیزنی در چنل پوتیوبـش تریلر این قسمت ویژه را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این سریال درباره‌ی یک نواجوان می‌باشد که در قلمروی دیو‌ها گرفتار شده است ، او باید در کنار یک جادوگر سرکش و یک جنگجوی کوچک با نیروی‌های شر مبارزه کند.

 

خانه جغد توسط «تراس دانا» ساخته شده است و از هنرمندانی که در این انیمیشن صداپیشگی می کنند می توان اشاره کرد به: «سارا نیکول روبلز»، «وندی مالیک»، «الکس هیرش»، «تاتی گابریل»، «می ویتمن» و «متیو رایس».

 

این سریال انیمیشنی در ژانر اکشن و ماجراجویی که پخش خودش را از ژوئن سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است تا این لحظه موفق شده است که امتیاز ۸٫۴ از ۱۰ را بعد از رای ۱۳ هزار بیننده در سایت آی‌ام‌دی‌بی دریافت کند.

 

قسمت دوم از فصل سوم این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه در اینترنت پخش شود. این فصل از این سریال سه قسمت خواهد داشت که تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۵ دی سال ۱۴۰۱ تاریخ پخشی برای قسمت سوم اعلام نشده است.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • sebbyuki
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واااای خیلی منتظرشمممم واقعا فوق العادسسس