31
14645
18
1 سال پیش
تریلر رسمی از سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد: خبر عالی برای طرفداران سریال مردگان متحرک (The...

تریلر رسمی از سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد: خبر عالی برای طرفداران سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) بعد از اینکه هفته گذشته شبکه AMC با تصاویری از (The Walking Dead: Dead City) برای ما طنازی کرد، این شبکه تصمیم گرفت تا بالاخره امروز یک تریلر کامل از این سریال را منتشر کند که داستان شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران، نیگان(جفری دین مورگان) و مگی (لورن کوهان)، که بی‌محابا برای جستجوی پسر مگی به دل نیویورک سیتی می‌زنند را دنبال می‌کند. اما البته که منهتن، مملو از زامبی‌ها است.

 

تریلر مینی سریال (The Walking Dead: Dead City) کاملاً روشن می‌کند که به دام انداختن خود در جزیره‌ای که تماماً تحت سلطه مردگان متحرک است، به هیچ وجه ایده خوبی نیست. با این حال، این دو چاره‌ای ندارند: یا می‌روند یا اجازه می‌دهند که پسر مگی توسط انبوهی از مردگان متحرک که در گوشه به گوشه‌‌ی این شهر مشهور پرسه می‌زنند، خورده شود. مطمئناً طرفداران این سریال از دیدن تلاش تیم سازنده برای تبدیل کردن منهتن به یک سرزمین پسا آخرالزمانی خوشحال خواهند شد. می‌توانید تریلر این مینی سریال را در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این تریلر، همانند آنچه که در سریال اصلی این مجموعه نیز عیان بود، تاکیدی بر این است که، بزرگترین دشمنان شما در یک جامعه پر از زامبی‌ها همچنان انسان‌ها هستند. پسر مگی توسط افرادی ربوده شده است که هنوز فکر می‌کنند این دنیا ارزش جنگیدن برای قدرت و قلمرو را دارد. البته، این واقعه به طور مستقیم به گذشته نگان نیز مربوط می‌شود. البته جای تعجبی ندارد که مردم ساکن جزیره می‌دانند که او کیست، و آن‌ها دوست ندارند که او در «خانه» آن‌ها باشد.

 

و داستان تنها در همین حد نیست. به نظر می‌رسد که (The Walking Dead: Dead City) برخی رویدادهایی را برای ما به نمایش خواهد گذاشت که تنها در یک دنیای پسا آخرالزمانی مملو از زامبی‌ها امکان‌پذیر است. که گویا جذاب‌ترین آن‌ها قرار است رینگ مبارزه‌ای که نیگان و مگی در داخل یک ساختمان پیدا می‌کنند، باشد. همین باعث می‌شود از خودمان بپرسیم که آیا مردم در این رینگ با مردگان متحرک میارزه می‌کنند؟ یا که این زامبی‌ها هستند که به جان هم می‌افتند؟ باید یک ماهی صبر کنیم تا جواب سئوال‌مان را بگیریم.

 

«مردگان متحرک: شهر مرده» توسط الی ژرون ساخته شده است که قبل از تهیه این اسپین‌آف، چند سالی به عنوان تهیه کننده و فیلمنامه نویس در سریال اصلی این مجموعه برجسته کار می‌کرده است. اگرچه سریال اصلی پس از یازده فصل در سال 2022 به پایان رسید، دنیای مردگان متحرک همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد. و قسمت‌های پایانی ترس از مردگان متحرک (Fear the Walking Dead) تا کنون در حال پخش هستند. این در حالی است که دیگر اسپین‌آف مورد علاقه طرفداران با عنوان  (The Walking Dead: Daryl Dixon) درباره داریل (رومان ریدوس) و سریالی دیگر که هنوز عنوان آن اعلام نشده است، درباره سرگذشت، ریک (اندرو لینکلن) و میشون (دانای گوریرا)، در دست ساخت هستند.

 

 

نظرات کاربـران

18
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • amirrabiee
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بابا جمع کنین کی میخواد منتظر بمونه تا سال 2024 اسپین آف ریک بیاد بنظرم امسال منتشرش میکردن بهتر میشد