9
3466
0
1 سال پیش
تریلر رسمی سریال The Night Agent با بازی گابریل باسو منتشر شد: یکی از سریال های هیجان انگیز نتفلیکس...

تریلر رسمی سریال The Night Agent با بازی گابریل باسو منتشر شد: یکی از سریال های هیجان انگیز نتفلیکس که قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند سریال مامور شب (The Night Agent) با بازی «گابریل باسو» می باشد که اخیراً تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان یک مامور پایین رتبه اف‌بی‌ای به نام «پیتر ساترلند» را روایت می کند که در زیرزمین کاخ سفید کار می کند و مسئولیت مدیریت تلفنی را بر عهده دارد که هیچ وقت زنگ نمی خورد، تا این که یک شب این تلفن شروع به زنگ خوردن می کند و پیتر را به سمت توطئه ای سوق می دهد که به محل کار رسمی رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا منتهی می شود.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «گابریل باسو»، «لوسیان بوکانان»، «هانگ چائو»، «دی بی وودساید»، «ایو هارلو» و «انریکه مورچیانو».

 

این تریلر به صورت کامل شخصیت اصلی سریال یعنی پیتر ساترلند را به ما معرفی می کند و کاملاً ما را با داستان و جریانات این سریال آشنا می کند.

 

این سریال که بر اساس رمانی به همین نام به قلم «متیو کویرک» ساخته شده است، قرار است در تاریخ ۲۳ مارس سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس منتشر شود.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید