22
7561
0
1 سال پیش
فروش موفق فیلم The Menu در اولین آخر هفتۀ اکرانـش: فیلم صورت‌غذا (The Menu 2022) با بازی «آنیا تیلور جوی»،...

فروش موفق فیلم The Menu در اولین آخر هفتۀ اکرانـش: فیلم صورت‌غذا (The Menu 2022) با بازی «آنیا تیلور جوی»، «ریف فاینز» و «نیکلاس هولت» و به کارگردانی «مارک مایلود» آخر هفتۀ گذشته اکران شد و به نظر می رسد فیلم موفق شده است که فروش خوبی را در سرتاسر جهان داشته باشد.

 

این فیلم در ۳۲۱۱ سالن سینما اکران شد و تنها در روز اول اکرانـش موفق شد فروشی ۹ میلیون دلاری داشته باشد، این فیلم که فیلمی ست در ژانر کمدی تاریک موفق شد در کل آخر هفته در سر تا سر جهان فروشی ۱۵٫۲ میلیون دلاری داشته باشد. این فیلم بودجۀ ساختی ۳۰ میلیون دلاری داشته است و به نظر می رسد در مابقی روز های اکرانـش می تواند به راحتی برای سازندگانـش سود آور باشد.

 

این فیلم داستان زوج جوانی را روایت می‌ کند که به جزیره‌ ای دور افتاده سفر می کنند تا غذای یک رستوران منحصر به فرد را امتحان کنند، رستورانی که توسط یک سرآشپز مرموز اداره می شود.

 

از دیگر بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به «هانگ چائو»، «جانت مک‌تیر»، «جودیت لایت»، «رید برنی»، «پل آدلستین»، «ایمی کاره‌رو»، «آرتورو کاسترو»، «مارک سنت سیر»، «راب یانگ» و «جان لگویزمائو». «آدام مک‌کی» این فیلم را برای کمپانی «سرچلایت پیکچرز» تهیه کرده است.

 

همچنان مشخص نیست این فیلم دقیقاً در چه زمانی بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید