18
10518
7
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی فیلم The Marvels با بازی ساموئل ال جکسون منتشر شد: خبری که بی شک طرفداران فیلم...

اولین تیزر رسمی فیلم The Marvels با بازی ساموئل ال جکسون منتشر شد: خبری که بی شک طرفداران فیلم های ابرقهرمانی را شاد می کند این است که فیلم مارول‌ها (The Marvels 2023) که ادامه ای بر فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel 2019) است قرار است تا مدتی دیگر اکران خودش را در سینما ها آغاز کند و اخیراً اولین تیزر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در پی یک تحقیق درمورد یک کرم چاله، قدرت های «مونیکا رمبو» و «کمالا خان» با دیدیگر قاطی می شوند و هر زمان که یکی از آن ها از قدرت هایش استفاده می کند جاهای آن ها جابجا می شود، آن ها مجبور می شوند تا با یکدیگر تیم شوند تا دلیل این مشکل را پیدا کنند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «بری لارسون»، «تیونا پریس»، «ایمان ولانی»، «ساموئل ال جکسون»، «زوی اشتن» و «پارک سو جون».

 

این تیزر سعی دارد که تا جای ممکن ما را با شخصیت ها و داستان فیلم آشنا کند و همچنین مقداری از طنزی که در این فیلم جریان دارد را به نمایش می گذارد.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

7
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خوبه هم بد

  • ziziigooloo
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    پارک سئوجون بود؟ شوخیه دیگه؟؟؟🗿

  • Nazareshakhsi
    (1 سال پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    اَه اَه اَه! باز این دختر هندوئه که فقط تو بسم الله گفتن مسلمونه! بازی‌شم که بماند! 😐 اصل کمیک موضوعش یه دختر مسلمونه، خب اینا هم نمیتونن تو فیلم مسلمون نشون بدن، کلا یه خانواده با دین هندوی اهل و فرهنگ هندوستان رو آوردن وسط با این فرق که تابلوی آیه قرآن تو خونه‌شون هست و بعضی مواقع بسم الله میگه! همین

  • arzhy
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چرا مارول انقدر تباه شده؟

  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اول باید بگم که ممنون تریلر رو زیرنویس کردین.همه کاراکتر های مارول رو دارن دلقک میکنن حالا ایندفعه نوبت کاپیتان ماروله😑😑نمیشه قضاوت کرد و باید صبر کرد و بیاد و ببینیم چجوریه ولی تریلر سمی میزنه و اگر این فیلم هم خراب کنه اوضاع مارول بدتر میشه.

    • benyamin_nayudi
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      فعلا هیچی بدترین فیلم اخر ثور نمیشه عملا من داشتم میدیدم انگار داشتم کارتون میدیدم تا فیلم یکی از خفن ترین شخصیت های مارول :/

  • AmirHS04
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    مثل اینکه یه گندکاری دیگه تو راهه