12
9307
2
1 سال پیش
آخرین تریلر فیلم Babylon منتشر شد: اخیراً «پارامونت پیکچرز» تریلر جدیدی از فیلم بابیلون (Babylon 2022) ساختۀ «دیمین شزل»...

آخرین تریلر فیلم Babylon منتشر شد: اخیراً «پارامونت پیکچرز» تریلر جدیدی از فیلم بابیلون (Babylon 2022) ساختۀ «دیمین شزل» منتشر کرده است که آخرین تریلر رسمی این فیلم خواهد بود. این فیلم که فیلمی ست با بازی «برد پیت» و «مارگو رابی» داستان یک بازیگر جوان به نام «منی تورس» را روایت می کند که در دهه ۱۹۲۰ در هالیوود به دنبال شغل است و کارش را به عنوان دستیار شروع می کند. می توانید تریلر منتشر شده را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

چیزی که این فیلم را تبدیل به یکی از مورد انتظار ترین فیلم های امسال می کند بی شک این است که دیمین شزل کارگردانی این فیلم را انجام داده است، در سال های اخیر زیاد نام او را شنیده ایم و فیلم های معرکه او را دیده ایم. از فیلم های او می شود اشاره کرد به ویپلش (Whiplash 2014) و لا لا لند (La La Land 2016) که نیاز به معرفی ندارند. این کارگردان همیشه با فیلم هایش در اسکار حرفی برای گفتن داشته است.

 

همانطور که اول این خبر اعلام کردیم این آخرین تریلر رسمی این فیلم خواهد بود و این فیلم قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر سال ۲۰۲۲ بر روی پرده های سینما برود؛ همچنان مشخص نیست که فیلم دقیقاً در چه تاریخی بر روی اینترنت قرار می گیرد.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Hosseinrizi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تریلر رو فقط به خاطر حضور توبی تو فیلم دیدم که اونم در حد یکی دو ثانیه نشونش داد ):

  • hesam.71
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    الان هر فیلمی باز میکنی میبینی مارگو رابی توشه