31
11315
40
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی لایو اکشن The Little Mermaid منتشر شد: همانطور که کم کم درحال نزدیک شدن به تاریخ...

اولین تریلر رسمی لایو اکشن The Little Mermaid منتشر شد: همانطور که کم کم درحال نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم جدید «راب مارشال» به نام پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid 2023) هستیم، دیزنی اولین تریلر رسمی و کامل این فیلم را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم داستان یک پری دریایی جوان را روایت می کند که با یک جادوگر دریایی معامله ای انجام می دهد؛ او صدای زیبایش را می دهد و در عوضش پاهای انسانی پیدا می کند تا بتواند دنیای خارج از آب را کشف کند و یک شاهزاده را تحت تاثیر قرار بدهد.

 

این لایو اکشن اقتباسی از انیمیشن قدیمی پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid 1989) می باشد و دیزنی قصد دارد این فیلم را دقیقاً در روز تولد صد سالگی اش اکران کند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «هلی بیلی» در نقش «آریل»؛ «جونا هاور کینگ» در نقش «اریک»؛ «ملیسا مک‌کارتی» در نقش «اوسیولا»؛ «خاویر باردم» در نقش «شاه تریتون»؛ «نوما دومزونی» در نقش «ملکه سرینا» و «آرت ملک» در نقش «گریمزبی».

 

این تریلر که اخیراً منتشر شده است نمایی کامل از اتفاقاتی که در این فیلم رخ می دهند را به ما نشان می دهد.

 

پری دریایی کوچولو قرار است اکران خودش را در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۳ در سینما ها آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

40
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • iulxa
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    کسی میدونه کی فیلمشو توی سایتای ایرانی میزارن؟؟

  • ali.kabiri
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    حاجی حتی اسبایی که تو انیمیشن سفید بودن رو سیا کردن پشمام

  • Feri.irani
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    الان هر چی بگیم میگن نژادپرست و فلان اما جدیدا کمپانیهای بزرگ فیلم دنیا دارن ی کارایی میکنن که بیننده مأیوس میشه چون انتقادات زیادی ازشون شده که نژادپرست هستن و این حرفا ، دارن سعی میکنن نشون بدن که نژادپرست نیستن ولی متوجه نیستن که دارن گند میزنن به فیلما اون از پریه سیندرلا و اون اِلفِ ارباب حلقه‌ها اینم از این حالا اونا به کنار ولی حداقل اینو مث کارتونش درست میکردن که اینجوری نخوره تو ذوق ماهایی که باهاش بزرگ شدیم و خاطره داریم باهاش ( من خودم سیاه پوستم )

  • Dianasad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به نظرم من نباید بازیگر رو سیاهپوست انتخاب میکردن، این نشون میده که حتما فرقی بین سیاهپوست و سفید پوست هست که خواستن سیاه پوستش کنن، مثلا فکر کنین بیان از کارتون پرنسس و قورباغه یه لایو اکشن بسازن و سفید پوستش کنن! بسیار عجیب میشه و باز هم نظرات منفی برای خودش خواهد داشت. درسته که میخوان نشون بدن رنگ های پوست فرقی ندارن و بچه ها رو مخصوصا از این مطلع کنن ولی بنظرم بدتر میشه چون که بچه به خودش میگه که حتما من یه فرقی دارم با سفید پوست که بازیگرش رو سیاهپوست انتخاب کردن در صورتی که در کارتون سفید پوسته!

  • b1992
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به طور کلی اینکه شخصیت ها رنگ، جنسیت، گرایش جنسی و ..همه شون در بازسازی ها عوض میشه چیزی که چند سال اخیر خیلی تابلو هست حالا سلیقه شون هست میخوان شبیه نباشه و.. بحثش جداست. جالب برای من اینه ده سال بعد همینو بسازن و نقش مقابلش دختر باشه و لز باشن یا برعکس نقش اصلی پری دریایی پسر باشه!! حتما یک عده میگن زن ستیز یا مرد ستیز هستید کیفیت فیلم مهمه! و کلی بحث میشه.. متاسفانه دیگه واقعا چند وقتیه تیزر فیلم و سریال خوبی ندیدم که مشتاقانه جذبم کنه واسه دیدنش. دقیقا همون جمله دیگه بدرد نمیخوره این دنیا..

  • HoneySheen
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من ترجیح میدادم کرکترها دقیقا شبیه کارتون باشن، و مشکل سیاه پوست بودن پری دریایی نیست بلکه مدل و رنگ موشم هست 😐 این کجاش قرمزه، چرا موهاش شبیه بافته

    • ali.kabiri
      گزارش اسپویل
      (11 ماه پیش)

      ای خودش سیاهه اگه موهاشم قرمز کنی داغون تر میشه

  • Hassan Hatami
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تریلر رو دیدم به نظرم جدای این همه بحث و جدل که چرا اون کاراکتر پری دریایی در انیمیشن سفید بوده چرا در لایو اکشن سیاه هستش رو بزاریم کنار ،،، این بازیگر مونث سیاه پوست ( هلی بیلی ) در لایو اکشن زحمت کشیده کلی از روز رو با این گریم سخت جلوی دوربین ظاهر شده ،،، اگر بدونی کارگردان برای آنچه که آن صحنه باید مناسب تخیلش دربیاید چقدر دستور کات و ادامه داده می فهمی که چقدر تلاش پشت همین کاراکتر پری دریایی کوچولوی مونث سیاه پوست برای این شرایط بوده و مابقی بازیگران دیگر این لایو اکشن ،،، خواهشاً جدای این مسائل حاشیه ای از تلاش بازیگرانش برای ساخت این لایو اکشن قدر دانی کنیم

  • Amir7174
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ربطی به نژادپرستی نداره بازیگر اشتباهی برای نقش اول انتخاب کردن

  • Asmaaa
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اینایی که میان میگن ما نژاد پرست نیستیم ولی چرا دختره سیاهپوسته یا چرا هالیوود داره میشه رنگین پوست، وقتی یه فیلم میبینن که اکثر یا همشون سفید پوستن، میان بگن چرا این همه سفید پوست؟؟مگر اینکه رنگین پوستارو از یه گونه ی دیگه ببینین و نه صرفا یک ادم نرمال. البته شما همونایی هستین که از یک فیلم ابر قهرمانی صرفا چون نقش اصلی زنه ، انتقاد میکنین که چرا مرد نیست و واقعا انتظاری بیشتر از این ازتون نمیره. بیچاره اونایی که هنوز به بهتر شدن فرهنگ امید دارن

    • mina1996
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      حقیقتش منم با نژادپرستی کاملا مخالفم و حرفتون صحیح، منتهی واقعا در این مورد به خصوص دو وجهی شدم، از یک طرف با حرف شما موافقم، اوکی بسازن،برای بچهای نسل الآن دارن میسازن و بچها با اون انیمیشن زمان بچگی ما خاطره و تصوری ندارن و نوش جونشون، منتهی از یه طرف دیگه تصورم از آریل و اون دختر مو قرمز بهم ریخت، خورد توی ذوقم،شاید باقی دوستانم همین بودن، خصوصا صدای آریل و موزیکای خوشگلی که میخوند که همش با زبون اصلی بود چقدر من رو علاقه مند به زبان انگلیسی کرد، چقدر موزیکاشون رو دوست داشتم، کلا پری دریایی توی بچگی ما تداعی همون دختر لاغر سفید پوست مو قرمزه . اون خاطرات بچگی و آهنگای خوشگل و صدای قشنگ آریل رو بذاریم کنار ، امیدوارم این در نوع خودش قشنگ ساخته شده باشه تا بتونه راضی بکنه، وگرنه که واقعا بودجه برای موضوعی که قدیمی بوده و چند سال قبلم یک ورژن سینمایی ازش ساخته شده صرفا یک کپی برداریه حوصله سر بره ، خرج بیهوده اس.

  • Ratato0
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    داستان که هیچ وفاداری به انیمیشن نداره کستینگ هم واقعا بد بوده اصلا به بازیگرا ننشسته چرا اینجوری فیلم میسازن خوب.پ

  • Sekai04
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بازیگر نقش اریل چرا اینقدر بازی میکرد؟ فکر کنم خیلی گند خورده به فیلم. انتخاب بازیگر نقش اریل واقعا اشتباه بوده، بحث کاملا از اینکه چه نژادیه جداست. ببینین خوده اریل خب یه سری ویژگی های ظاهری داره که باید اونا رو رعایت می کردن، که نکردن. چون این شخصیت دیگه اون اریلی که میشناختیم نیست. من شخصا اگه می خواستن فیلم شاهزده قورباغه رو میساختن و بازیگری رو انتخاب می کردن که ویژگی های ظاهریش (جه رنگ پوستش، چه مدل موهاش و…) مشابه شخصیت کارتونش نباشه دوباره همین طوری گارد می گیرم. یا موانا، برای اون جدا از هر چیزی باید حالت چشم هاش رو هم در نظر بگیرن، دیگه بگذریم از رنگ پوستش…..شما فرض کن به جای موانا یه روسی بذارن….مسخره میشه دیگه…اصلا حال و هواش میپره. برای اینم دقیقا همینه.