9
5136
4
1 سال پیش
تیزر جدید فیلم The Little Mermaid منتشر شد: کمپانی دیزنی مخاطبینـش را دعوت می کند که در ماه می...

تیزر جدید فیلم The Little Mermaid منتشر شد: کمپانی دیزنی مخاطبینـش را دعوت می کند که در ماه می به تماشای دنیای «آریل» بنشینند، شخصیت اصلی داستان پری دریایی کوچولو. همانطور که می دانید بازسازی این داستان با نام پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid 2023) ساخته شده است و قرار است به مناسبت ۱۰۰ سالگی این کمپانی به نمایش در بیاید. اخیراً تیزر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

این فیلم داستان یک پری دریایی جوان را روایت می کند که با یک جادوگر دریایی معامله ای انجام می دهد؛ او صدای زیبایش را می دهد و در عوضش پاهای انسانی پیدا می کند تا بتواند دنیای خارج از آب را کشف کند و یک شاهزاده را تحت تاثیر قرار بدهد

 

در این تیزر صدای بازیگر نقش اصلی فیلم یعنی «هلی بیلی» را می شنویم که در حال خواندن آوازی است و با این تیزر بیشتر وارد دنیای زیر آبی این فیلم می شویم. همچنین در این تیزر برای اولین بار «جونا هاور کینگ» را در نقش «اریک» می بینیم و همچنین در انتهای تیزر صدای خنده «ملیسا مک کارتی» در نقش «اوسیولا» را می شنویم.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «هلی بیلی»، «جونا خاور کینگ»، ملیسا مک کارتی»، خویر باردم»، «نوما دومزونی» و «آرت ملک».

 

جالب است بدانید تیزر این فیلم که از روی انیمیشن (The Little Mermaid 1989) اقتباس شده؛ دقیقاً ۱۰۰ روز پیش از اکران فیلم منتشر شده است.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ می سال ۱۴۰۱ در سینما ها اکران شود.

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • geri68
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    قشنگ دارن تر میزنن به همه چی

  • Pooya.SRC
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    هیچی نگیم بهتره -_-

  • filmbazzzz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دیگه شورشو در اوردن این با شخصیت اریل از لحاظ ظاهری و فیزیکی قابل مقایسه نیست یه زمانی سیاه پوستها رو میکشتن حالا نمیتونن جمعش کنن همه جا بی دلیل استفاده میکنن میتونستن تو یه قسمت های دیگه به کار ببرن که رنگ پوست تیره ای داشته و ویژگی شخصیت فیلمه

  • sinadipsi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دیگه نمی تونم بیشتر از این صبر کنمممممممممممممممممممممممممممم