8
3509
0
1 روز پیش
شبکه‌ی HBO اولین تریلر از فصل دوم سریال “The Last of Us” را منتشر کرد.   “The Last of...

شبکه‌ی HBO اولین تریلر از فصل دوم سریال “The Last of Us” را منتشر کرد.

 

“The Last of Us” که برنده‌ی هشت جایزه‌ی امی شده است (با 24 بار نامزدی در جوایز امی)، داستان جول و الی را نمایش میدهد که در دنیایی هستند که به خاطر قارچ‌های انگلی پر از زامبی شده است. اما تنها دردسرشان فقط زامبی‌ها نیستند و دنیایشان پر از مبارزان بی‌رحم، آدمکش‌های مزدور و آدم خوارهایی است که برای زنده ماندن دست به هر کاری می‌زنند.

 

خلاصه داستان رسمی فصل دوم به این شرح است: بعد از اتفاقات فصل اول و پس از پنج سال آرامش، گذشته‌ی جول و الی دوباره به سراغشان می‌آید و باعث میشود بینشان جدایی بیفتد و دنیا خطرناک‌تر و غیر قابل پیش‌بینی‌تر از دنیای قبلیشان نیز شده است.

 

پس از اعلام ساخت فصل دوم سریال، نام بازیگران زیادی برای اضافه شدن به فصل دوم به گوش رسیده است. گابریل لونا در نقش تامی، برادر جول و روتینا وسلی در نقش ماریا، همسر تامی برخواهند گشت. بازیگران فصل جدید شامل کیتلین دور در نقش ابی، ایزابلا مرسد در نقش دینا، یانگ مازینو در نقش جسی، اریلا بارر در نقش مل، تاتی گابریل در نقش نورا، اسپنسر لرد در نقش اوون و دنی رامیرز در نقش منی خواهد بود. کاترین اوهارا نیز برای نقش نامعلومی به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهد داشت. جفری رایت نقش آیزاک؛ رهبر بی‌رحم آزادی خواهان واشنگتن را بازی خواهد کرد. او این نقش را در بازی ویدئویی “The Last of Us” نیز بر عهده داشت.

 

“The Last of Us” توسط کریگ مازین و نیل دراکمن نوشته و تهیه شده است. هر دو نفر قسمت‌هایی از فصل اول را نیز کارگردانی کرده بودند و قسمت‌هایی از فصل دوم را نیز کارگردانی خواهند کرد.

 

فصل دوم “The Last of Us” قرار است در سال 2025 از شبکه‌ی HBO پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر فصل دوم این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید