14
4681
2
1 سال پیش
اولین پوستر رسمی فیلم جدید و پر ستارۀ وس اندرسون به نام Asteroid City منتشر شد: یکی از فیلم...

اولین پوستر رسمی فیلم جدید و پر ستارۀ وس اندرسون به نام Asteroid City منتشر شد: یکی از فیلم های به شدت مورد انتظار سال ۲۰۲۳ که مدت ها است همگی منتظرش هستیم، فیلم پر ستارۀ «وس اندرسون» به نام استروید سیتی (Asteroid City 2023) می باشد که اخیراً اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر شده است، می توانید این پوستر منتشر شده را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

داستان این فیلم در سال ۱۹۵۵ رخ می دهد؛ دانش آموزان و والدین از سرتاسر جهان برای شرکت در یک رقابت علمی، استراحت و تفریح در همایش «جونیور استارگیزر» در یک شهر خیالی و بیابانی آمریکا دور یکدیگر جمع می شوند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «یلدا سوینتن»، «آدرین برودی»، «تام هنکس»، «مارگو رابی»، «روپرت فرند»، «جیسون شوارتزمن»، «اسکارلت جوهانسون»، «برایان کرانستون»، «هوپ دیویس»، «جفری رایت»، «لیو شرایبر»، «تونی ریوولوری» و «مت دیلون».

 

برای اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۲۰ بود که وس اندرسون اعلام کرد کارگردانی و نویسندگی این فیلم که فیلمی در ژانر کمدی و عاشقانه است را انجام می دهد.

 

با وجود انتشار یک پوستر و خلاصه داستان، همچنان این فیلم مقداری برای همه گنگ است و دقیق نمی دانیم که در این فیلم قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد، خبر خوب این است که به زودی قرار است اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شود و این تریلر احتمالاً مقداری ما را با فیلم و داستانـش آشنا می کند.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ جوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • AmirHS04
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فیلم آمستردام هم پرستاره بود ولی از نظر فیلنامه خراب کرده بودن….امیدوارم اینو خراب نکرده باشن

  • alijanbekhoon
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه شووود