14
4522
0
1 سال پیش
تریلر جدید فیلم Emancipation منتشر شد: «پیتر» به خانواده‌ اش می گوید: “خدا رو شکر کنید، خدا با ماست....

تریلر جدید فیلم Emancipation منتشر شد: «پیتر» به خانواده‌ اش می گوید: “خدا رو شکر کنید، خدا با ماست. یه آدم معمولی چیکار می‌ تونه با من بکنه؟”

 

این ها اولین دیالوگ هایی هستند که در تریلر جدید فیلم رهاسازی (Emancipation 2023) به کارگردانی «آنتوان فوکوآ» می شنویم. «ویل اسمیت» در این فیلم نقش پیتر را بازی می کند. بعد از شنیدن دیالوگ های بالا می شنویم که به زور پیتر را در یک قفس می اندازند و می برند و بعد دیالوگ «فاسل» را می شنویم که به پیتر می گوید: توی روی زمین قدم می گذاری چون من بهت اجازه میدم. حالا دیگه من خدای توام.” نقش فاسل را در این فیلم «بن فاستر» بازی می کند.

 

این فیلم داستان برده ای به نام «پیتر» را روایت می کند که بعد از این که تا سر حد مرگ شلاق می خورد از مزرعه ای در لوئیزیانا فرار می کند، او سعی می کند از دست شکارچیان خونسرد قسر در برود و به سمت شمال برود.

 

در این تریلر پیتر را می بنیم که در حال فرار است، از گیر گلوله ها فرار می کند و با تمساح ها می جنگد. و در پایان این تریلر می شنویم که پیتر می گوید: “من باهاشون مبارزه می‌ کنم. اونا من رو می زنن. اونا استخون های بدنـم رو می شکونن، اونقد زیاد که حتی حسابـش از دستم در میره. اما هرگز، هرگز نمی تونن خودم رو بشکنن.”

 

این فیلم یکی از مورد انتظار ترین فیلم های ۲۰۲۲ به حساب می آید. رهاسازی در تاریخ ۱۱ آذر سال ۱۴۰۱ در سینما ها اکران خواهد شد و یک هفته بعد از آن بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید