6
4783
2
1 سال پیش
سریال The Bastard Son & The Devil Himself پس از یک فصل کنسل شد: امروز خبری منتشر شده است...

سریال The Bastard Son & The Devil Himself پس از یک فصل کنسل شد: امروز خبری منتشر شده است که برای طرفداران سریال پسر حرامزاده و خود شیطان (The Bastard Son & The Devil Himself) محصول نتفلیکس خبر بسیار بدی می باشد؛ امروز «جو بارتون» سازندۀ این سریال در توییتر رسمی خودش اعلام کرده است که این سریال کنسل شده و فصل دومی نخواهد داشت.

 

جو بارتون در توئیتش اعلام کرده است که از همکاری با عوامل این سریال و همچنین نتفلیکس به شدت مفتخر است و تنها پشیمانی او این است که نمی تواند این داستان را به پایان برساند.

 

فصل اول این سریال در تاریخ ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۲ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار گرفت و توانست نظر منتقدین را به خودش جذب کند. هرچند که این سریال توانست نمرات خوبی را از بینندگانـش دریافت کند اما به نظر می رسد که در جذب مخاطب زیاد موفق نبوده است.

 

این سریال در سایت «آی‌ام‌دی‌بی» موفق شده است که امتیاز ۷٫۶ را از ۷٫۳ هزار کاربر دریافت کند؛ هرچند که این نمره برای یک سریال قابل قبول است اما این تعداد کم از مخاطب چیزی است که احتمالاً نتفلیکس را دلسرد کرده است. شاید منطقی باشد که این پلتفرم نخواهد که هزینه و انرژی اش را تنها برای ۷٫۳ هزار نفر صرف کند.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Laleh 69
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    منم دوسش داشتم واقعا نیاز به فصل دو داشت

  • f.m
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    آخه چراااا خیلی پایانش‌باز بوددد