22
8212
10
1 سال پیش
هنری کویل از سریال The Witcher خارج شد: «هنری کویل» بازیگر نقش «گرالت از ریویا» از سریال ویچر (The...

هنری کویل از سریال The Witcher خارج شد: «هنری کویل» بازیگر نقش «گرالت از ریویا» از سریال ویچر (The Witcher) خارج شد و در فصل چهارم حضور نخواهد داشت؛ بازیگر استرالیایی «لیام همسورث» جایگزین او شده است. با این حال هنری کویل را در فصل سوم این سریال که قرار است در تابستان ۲۰۲۳ پخش بشود خواهیم دید.

 

این خبر شوکه کننده اخیراً در صفحه های رسمی این سریال در دنیای مجازی منتشر شده است. هر دوی این بازیگران بیانیه داده اند و اعلام کردند که این جایگزینی دوستانه بوده است.

 

هنری کویل در بیانیه‌ اش گفته است: “سفر من در نقش گرالت از ریویا مملو بوده است از هیولا و ماجراجویی و افسوس که باید مدال ها و شمشیر هایم را برای فصل چهارم این سریال زمین بگذارم، به جای من آقای لیام همسورث خارق العاده ردای گرگ سفید را بر تن خواهد کرد. همانند بزرگترین شخصیت های داستانی دنیا به احترام زمانی که برای تجسم کردن گرالت گذاشتم با افتخار مسئولیتـم را واگذار می کنم و مشتاقم تا برداشت لیام از این شخصیت جذاب و با جزئیات را ببینم.

 

همچنین لیام همسورث در بیانیه‌ اش گفته است: “هنری کویل یک گرالت خارق العاده بوده است و حالا یک افتخار نصیب من شده است؛ او افسار را به من می دهد و اجازه میدهد سلاح گرگ سفید را در دست بگیرم، هنری من سال ها یکی از طرفدارانت بودم و از شخصیتی که تو برای گرالت دوست داشتی خلق کرده ای الهام گرفتم. درست است که نقشی را گرفته ام که به بهترین شکل ممکن به دست تو خلق شده است اما واقعاً برای ورود به دنیای ویچر هیجان زده هستم.”

 

این بازیگر دلیل خروجـش از این سریال را افشا نکرده است اما این خبر دقیقاً همراه شده با خبر بازگشتن او به نقش سوپرمن و این می توانید یکی از دلیل های اصلی او برای این تصمیم بوده باشد.

 

نظرات کاربـران

10
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Samiyar00743
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واقعاحیف شدخدایی ولی اونم بازیگربدی نیست هنری۳تافصل بازی کرده ک فصل سومشم اونومیبینیم شایدموقع فصل چهارم نمیتونه برسه ب هردوش یعنی هم نقش سوپرمن بازی کنه هم ویچریاگرالت رو چون نقش سوپرمن ب هرکسی نمیدن ک واقعابرازندشه وتمرکزش بایدروی سوپرمن باشه چون مهمتره براش بهترین بازیگرنقش سوپرمن تاریخه بنظرمن

  • foadfcb189917
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واقعا فقط حضور هنری بود که خیلی از ضعفای سریال و قابل تحمل میکرد … بهترین کار تموم کردن سریال تو همون سه فصل

  • Ebi.lol
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ینی چییییی پس کی قراره بجاش بیاد ینی میمیره مثلا تو سریال؟😐💔

    • Samiyar00743
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      لیام همسورث بجاش بازی میکنه بازیگرتواناییه هرچندب هنری کویل نمیرسه اماکارنامه خوبی داره توفیلمهای سه گانه ی مرغ مقلدگرسنگی بازی کرده ک هرسه تاشون موفق بودن فعلا ک معلوم نیست شایدخوشمون بیادهرچی باشه سریالش قشنگه

  • arsham774
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بشخصه فصل چهار رو نمیبینم

  • PARSA GHA
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ای وای ، خیلی حیف شد ، هنری کویل یه جوری نقششو بازی میکنه و به اون نقش میاد که انگار از اول برای اون نقش زاده شده

  • خوره فیلم و سریال
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بعد از دیدن این خبر متاسفانه دیگه ویچر رو ادامه نمیدم. اولا یقین دارم هرچقدم تلاش کنه لیام نمیتونه مثه هنری قشنگ بازی کنه این نقشو چون اصلا جذبه‌ی گرالت رو لیام نمیتونه نشون بده. این همه بازیگر مناسب بود خدایی، واقعا خبر ناراحت کننده‌ای بود.

  • Agent_Smith_123
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این دیگه چه کاریه! این سریال تنها نکته مثبتش حضوری هنری کویل بود، این سریال ارزش هنری پایینی داره و نه به کتاب ها پایبنده و نه اصلاً میتونه به پای کتاب ها برسه در مقابل بازی های اقتباسی از کتاب هم هیچ حرفی واسه گفتن نداره، کست اش هم واقعاً ضعیف بود البته به جز هنری کویل.

  • Razieh4731
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نه نه نهههههه اخه چرا.ویچر بدون هنری کویل نمیشه که

  • amintk
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نههههههههههه