19
5508
5
1 سال پیش
صداپیشگان انیمیشن جدید لاک‌پشت‌های نینجا معرفی شدند: سال ۲۰۲۳ قرار است برای دوستداران انیمیشن سال بسیار خوبی باشد، انیمیشن...

صداپیشگان انیمیشن جدید لاک‌پشت‌های نینجا معرفی شدند: سال ۲۰۲۳ قرار است برای دوستداران انیمیشن سال بسیار خوبی باشد، انیمیشن های به شدت مورد انتظاری قرار است در این سال منتشر شود که یکی از آن ها انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2023) به تهیه کنندگی «سث روگن» می باشد. اخیراً صداپیشگان این انیمیشن اعلام شده اند که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: لاک‌پشت‌های نینجا در تلاش هستند که خود را در نیویورک سیتی محبوب کنند و در همین حال با ارتشی از موجودات جهش یافته رو به رو می شوند.

 

سث روگن پیش از این اعلام کرده بود که برای حفظ اصالت این انیمیشن، در این انیمیشن صداپیشگان نوجوان صداپیشگی شخصیت های اصلی را انجام خواهند داد که همین اتفاق افتاده است و به همین دلیل شاید کمتر نام صداپیشگان شخصیت های اصلی فیلم را شنیده باشم، اما نام افراد مشهور نیز در بین صداپیشگان این فیلم دیده می شود.

 

طبق گزارشی که ورایتی منتشر کرده است صداپیشگی شخصیت «دوناتلو» را «مایکا ابی»، شخصیت «مایکل‌آنجلو» را «شیمن براون جونیور»، شخصیت «لئوناردو» را «نیکلاس کانتو» و شخصیت «رافائل» را «بردی نون» انجام خواهند داد.

 

اما همانطور که پیش تر اشاره کردیم، نام هنرمندان شناخته شده نیز در این لیست دیده می شود. بی شک یکی از شخصیت های جذاب این مجموعه انیمیشن «استاد اسپلینتر» می باشد که فکر می کنیم خوشحال خواهید شد که بگوییم «جکی چان» قرار است صداپیشگی این شخصیت مهم را انجام بدهد.

 

از دیگر هنرمندانی که در این انیمیشن ایفای نقش خواهند کرد می توان اشاره کرد به: «هانیبال بورس» در نقش «چنگیز فراگ»، «رز بیرن» در نقش «لدرهد»، «جان سینا» در نقش «راک‌استدی»، «آیس کیوب» در نقش «سوپر فلای»، «ناتاشا دمتریو» در نقش «وینگنات»، «آیو ادبیری» در نقش «اپریل اونیل»، «جانکارلو اسپوزیتو» در نقش «بکستر استاکمن»، «پست مالون» در نقش «ری فیلت»، «پل راد» در نقش «موندو گکو»، «مایا رودولف» در نقش «سینتیا اوتروم» و «سث روگن» در نقش «بی‌باپ».

 

این انیمیشن مورد انتظار که توسط «جف رو» کارگردانی شده است و فیلمنامه اش نیز توسط «برندن اوبراین» نگارش شده است، قرار است در تاریخ ۴ آگست سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mosi6371
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    حضور شریدر‌ هم میتونه جذاب ترش کنه

  • ABBAS_20067
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فیلم ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ میاد

  • farzanehbakhtiar
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یعنی به تاریخ ما کی میادش

  • Erfan.khoshi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بعد از مدت ها با شنیدن یه خبر خوشحال شدم امیدوارم انیمیشن خوبی باشه و خاطرات بچگیمونو خراب نکنه

    • Abolfazl198118
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      دقیقا به همین دلیل ترجیح میدم نگاه نکنم