6
4355
1
1 سال پیش
اولین تریلر فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر شد: چهل سال از اولین باری که «هریسون...

اولین تریلر فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر شد: چهل سال از اولین باری که «هریسون فورد» هشتاد ساله را در نقش «ایندیانا جونز» در فیلم مهاجمان صندوق گمشده (Raiders of the Lost Ark 1981) دیدیم می گذرد و قرار است که این بازیگر با بازی در فیلم «Indiana Jones and the Dial of Destiny» برای آخرین بار در این نقش ظاهر بشود. این فیلم قرار است در ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۳ بر روی پرده های سینما برود و امروز اولین تریلر این فیلم منتشر شده است که می توانید در انتهای این خبر آن را مشاهده کنید. نام رسمی این فیلم همزمان با انتشار تریلر اعلام شده است.

 

همیشه هنگامی که اسم این شخصیت شناخته شدۀ سینما را می شنویم بی شک به یاد کارگردان بزرگ سینما یعنی «استیون اسپیلبرگ» می افتیم که تا به اینجا تمام چهار فیلم این مجموعه فیلم را کارگردانی کرده بود؛ اما او برای کارگردانی قسمت پنجم نیز بازگشته است؟ عظیم ترین فرقی که این فیلم با فیلم های قبل دارد این است که بجای استیون اسپیلبرگ، «جیمز منگولد» بر روی صندلی کارگردانی آن نشسته است.

 

تریلر منتشر شده از این فیلم وعده یک فیلم پر از اکشن را به ما می دهد که همیشه جزئی از این مجموعه فیلم بوده است. همچنین در این قسمت دوست قدیمی ایندیانا جونز یعنی «صالح» با بازی «جان ریس دیویس» نیز باز گشته است.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۱ آذر سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ خلاصه داستان رسمی ای برای این فیلم منتشر نشده است.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hadi.gh2
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امیدوارم مثل سری های قبل خوب در بیاد