5
4170
0
1 سال پیش
پوستر جدید انیمیشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شد: در سال 2023 بیش از هر چیز دیگری بازار...

پوستر جدید انیمیشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شد: در سال 2023 بیش از هر چیز دیگری بازار اقتباس های سینمایی و تلویزیونی از روی بازی های معروف داغ است؛ همانطور که می دانید سریال اقتباسی آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) درحال گرد و خاک کردن در بین مخاطبین و منتقدین می باشد و همچنین مدتی پیش اعلام شد که آمازون درحال ساخت دنیای سینمایی بازی مهاجم مقبره می باشد.

 

شرکت بازی سازی نینتندو نیز از این قافله عقب نمانده است و فیلم انیمیشنی محبوب ترین بازیش یعنی فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros Movie) را ساخته است؛ اخیراً پوستر جدیدی از این فیلم که قرار است به زودی اکران خودش را در سینما ها آغاز کند منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

در این فیلم که داستان سفر برادران ماریو از میان سرزمین قارچ ها را روایت می کند «کریس پرت» صداپیشگی شخصیت ماریو را انجام داده است که پیش این در چند انیمیشن دیگر از جمله به پیش (Onward 2020) شاهد ایفای نقش او بوده ایم.

 

یکی دیگر از مسائلی که ما را مشتاق دیدن این انیمیشن می کند حضور «سث روگن» به عنوان صداپیشۀ شخصیت «کینگ کونگ» است؛ خبر خوب دیگر این است که این شرکت احتمالاً در آینده انیمیشن مخصوص این شخصیت را نیز خواهد ساخت.

 

همچنین مدتی پیش تریلر جدید این انیمیشن منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این فیلم قرار است در تاریخ 7 آپریل سال 2023 اکران خودش در سینما های آمریکای شمایی را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید