12
5596
1
1 سال پیش
تریلر جدید و نهایی فیلم The Super Mario Bros Movie منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید تنها چند...

تریلر جدید و نهایی فیلم The Super Mario Bros Movie منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید تنها چند هفته دیگر تا اکران فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros Movie) زمان باقی مانده است و اخیراً تریلر جدید و نهایی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم داستان سفر برادران ماریو از میان سرزمین قارچ ها را روایت می کند. در این تریلر نیز «لوئیجی» را می بینیم که توسط «باورز» و ارتشـش که قصد نابودی سرزمین قارچ ها را دارد گروگان گرفته شده است و بعد از آن «ماریو» را می بینیم که عهد می بندد که برادرش را نجات بدهد. صحنه های جذاب این تریلر بی شک برای روز ها در خاطر شما می مانند.

 

از هنرمندانی که در این فیلم صداپیشگی کرده اند می توان اشاره کرد به: «کریس پرت» در نقش «ماریو»؛ «آنیا تیلور جوی» در نقش «پرنسس پیچ»؛ «چارلی دی» در نقش «لوئیجی»؛ «جک بلک» در نقش «باوزر»؛ «کیگان مایکل کی» در نقش «تود» و «سث روگن» در نقش «دانکی کونگ».

 

این فیلم سومین اقتباس سینمایی از این بازی ویدئویی می باشد؛ اولین فیلم در سال ۱۹۸۶ توسط ژاپن و دومین فیلم در سال ۱۹۹۳ توسط آمریکا تولید شدند. پس از این که فیلم محصول ۱۹۹۳ با شکست تجاری رو به رو شد و همچنین نتوانست نظر منتقدین را به خودش جلب کند شرکت نینتندو به مدت سی سال علاقه ای به ساخت یک اقتباس دیگر نشان نداد. اما این شرکت اعلام کرده است که اگر این فیلم مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد اسپین آف های دیگری از این داستان را نیز خواهد ساخت.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ مارس، اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • LLj
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از الان مشخصه چ شاهکاریه 😁