17
8860
2
1 سال پیش
تریلر جدید سریال Gotham Knights منتشر شد: شوالیه های گاتهام (Gotham Knights) یک سریال محصول شبکه «سی‌دابلیو» ست که...

تریلر جدید سریال Gotham Knights منتشر شد: شوالیه های گاتهام (Gotham Knights) یک سریال محصول شبکه «سی‌دابلیو» ست که قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند؛ تمرکز این سریال بر روی اعضای خانواده بتمن و تعدادی دیگر از ابرقهرمانان کامیک های دی سی است. اخیراً سی دابلیو تریلری از این سریال را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: بروس وین به قتل رسیده است و پسر خوانده اش اتحادی را با فرزندان دشمنان بتمن تشکیل می دهد. همانطور که گاتهام جای خطرناکتری می شود این گروه که به شوالیه های گاتهام معروف هستند تبدیل به ناجیان گاتهام می شوند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «اسکار مورگان»، «ناویا رابینسون»، «فالون اسمیت»، «تایلر دی کیارا»، «اولیویا رز کیگان»، «آنا لور»، «راهارت آدامز» و «میشا کالینز».

 

برای اولین بار در دسامبر سال ۲۰۲۱ بود که اعلام شد این سریال اقتباسی توسط سی دابلیو ساخته خواهد شد؛ پس از اعلام این خبر فیلمبرداری قسمت پایلت سریال در آپریل سال ۲۰۲۲ در تورنتو آغاز شد و پس از آن فیلمبرداری مابقی قسمت ها در سپتامبر سال ۲۰۲۲ آغاز شدند.

 

این سریال قرار است در تاریخ ۱۴ مارس سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    عالی

  • sadegh
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کاش جای ساخت یه سریال جدید ادامه سریال گاتهام رو میساختن مگه گاتهام چش بود نمیفهمم چرا دی سی اصلا دوس نداره یه مجموعه ای رو مثل ادم ادامه بده هی از این شاخه به اون شاخه