37
8242
17
1 سال پیش
فیلم جدید Lord of the Rings رسماً در دست ساخت قرار گرفت: نمی توان طرفدار ارباب حلقه ها بود...

فیلم جدید Lord of the Rings رسماً در دست ساخت قرار گرفت: نمی توان طرفدار ارباب حلقه ها بود و از خبری که اخیراً منتشر شده است خوشحال نشد؛ اخیراً اخباری منتشر شده اند که اعلام می کنند دو کمپانی «برادران وارنر دیسکاوری» و «نیو لاین سینما» قراردادی چند ساله را با کمپانی «گروه امبریسر» امضا کرده اند و قرار است برای ساخت فیلم های جدید از روی این داستان با یکدیگر همکاری کند؛ در ادامه بیشتر این خبر را بررسی خواهیم کرد.

 

همانطور که می دانید سه گانه اصلی این مجموعه فیلم به کارگردانی «پیتر جکسون» موفق شدند برنده ۱۷ جایزه اسکار بشوند که ۱۱ عدد از این اسکارها متعلق به فیلم ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه (The Lord of the Rings: The Return of the King 2003) می باشند که همین این فیلم را تبدیل به یکی از رکورداران می کند. چندین سال پس از این مجموعه فیلم، این استودیو دوباره برای ساخت مجموعه فیلم های هابیت با جکسون همکاری کرد.

 

مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها ما را به دنیای مرموز «جی آر آر تالکین» می برند که پر است از موجودات جالب و در این داستان لایه های زیادی وجود دارد که می توان داستان های زیاد دارند.

 

«لی گینچارد» مدیر عامل  گروه امبریسر در بیانیه ای اعلام کرده است که: “با توجه به ادغام شدن ما با «میدل‌ارث اینترپرایسز»، بسیار از آغاز کردن این مسیر به همراه نیو لاین سینما و برادران وارنر خوشحال هستیم و هیجان زده هستیم که دنیای غیرقابل مقایسه تالکین را به روش های هیجان انگیز به روی پرده های سینما بیاوردیم.”

 

گینچارد در ادامه صحبت هایش گفته است: “سازندگان می دانند که این آثار چقدر با ارزش هستند و استودیو ها برنامه دارد با احترام به گذشته و پایبندی به قوی ترین سطح کیفیت و ارزش های تولید نگاهی به آینده داشته باشند.”

 

همچنین در این اخبار اعلام شده است که در این فیلم، سازندگان قرار نیست به هیچ عنوان نگاهی دوباره به آثار پیتر جکسون داشته باشند و قرار است خط داستانی جدیدی را دنبال کنند.

 

و همچنین جالب است بدانید که این خبر همزمان با بازگشت «آلن هورن» به کمپانی برادران وارنر اعلام شده است، سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت در دوران مدیریت او ساخته شده اند.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۵ اسفند سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

17
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • parisovic
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خدایا خودت رحم کن