2
2066
0
1 سال پیش
فیلم جدید «استیون اسپیلبرگ» به نام فبلمنز (The Fabelmans 2022) محصول «امبلین انترتینمنت» و «یونیورسال پیکچرز» است و فیلمنامه...

فیلم جدید «استیون اسپیلبرگ» به نام فبلمنز (The Fabelmans 2022) محصول «امبلین انترتینمنت» و «یونیورسال پیکچرز» است و فیلمنامه این فیلم مشترکاً توسط اسپیلبرک و «تونی کوشنر» برندۀ جایزه پولیتزر نوشته شده است. این فیلم از سال های سازندۀ زندگی اسپیلبرگ و رابطه اش با والدینش الهام گرفته است.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به «سث روگن»؛ «میشل ویلیامز»؛ «پل دینو» و همچنین «پابریل لابل» که نقش فیلمساز جوان و مشتاق را بازی می کند. میشل ویلیامز در این فیلم نقش مادر اسپیلبرگ، پل دینو نقش پدر و سث روگن نقش یک دوست خانوادگی را بازی می کنند. این فیلم اولین نمایش جهانی خودش را در جشنواره تورنتو آغاز خواهد کرد.

 

به تازگی اعلام شده است این فیلم در جشنواره بفا هم حضور خواهد داشت و در تاریخ ۶ نوامبر در سالن نمایش چینی گرامن لس آنجلس به نمایش در خواهد آمد و این جشنواره با نمایش این فیلم به کار خودش پایان می دهد.

 

رئیس و مدیر عامل جشنواره بفا گفت “جشنواره بفا جایی ست که جادو اتفاق می افتد، و استیون اسپیلبرگ بزرگترین جادوگر سینما است. ما بسیار مفتخر هستیم که بازگشت این فیلمساز بزرگ به این جشنواره را با این فیلم جشن می گیریم، فیلمی بسیار قدرتمند که روح تماشاگران را به پرواز در می آورد.”

 

سی و ششمین جشنوارۀ بفا از تاریخ ۲ نوامبر آغاز می شود و تا ۶ام ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید