7
3894
1
1 سال پیش
زمان پخش و تریلر فصل چهار سریال Servant منتشر شد: اخیراً تریلر فصل چهارم سریال خدمتکار (Servant) منتشر شده...

زمان پخش و تریلر فصل چهار سریال Servant منتشر شد: اخیراً تریلر فصل چهارم سریال خدمتکار (Servant) منتشر شده است و این سریال قرار است در این فصل به پایان برسد. «ام. نایت شامالان» کارگردان نامزد جایزۀ اسکار وعده داده است که پایان سریال، پایانی حماسی خواهد بود. این فصل ده قسمت خواهد داشت و پخش آن بر روی «اپل تی وی پلاس» از تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

 

این سریال داستان شان و دوروتی ترنر را به نمایش می گذارد که بعد از فوت بچه تازه به دنیا آمده شان یک عروسک کاملا شبیه انسان را جایگزین بچه خود میکنند.

 

به علاوه ای نایت شامالان این فصل توسط «ایشانا نایت شامالان»، «کارلو میرابلا دیویس»، «دیلن هلمز»، «سلین هلد»، «لوگان جورج»، «کیتی گرین»، «نمرود آنتال»، «ورونیکا فرانتس» و «سورین فیالا» کارگردانی شده است و از نویسندگان این فصل می شود اشاره کرد به ایشانا نایت شامالان، «آلیسا کلارک»، «لورا مارکس»، «دوین کانروی»، «هنری شاسون»، «امی لوئیز جانسون» و «امی لوئیز جانسون».

 

این سریال از اوایل فصل اولـش موفق بود و توانست نظر متنقدین را به خودش جلب کند. فصل اول این سریال در سایت «راتن تومیتوز» که نقد منتقدین حرفه ای را جمع آوری می کند توسط ۶۱ منتقد نقد شد که نظر اکثر آن ها مثبت بود و توانست امتیاز ۷٫۲ از ۱۰ را به دست بیاورد.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • passenger0421
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه خبر خوبی – واقعا سریال قشنگیه مخصوصا اخر فصل سه که حسابی غافلگیر کننده تموم شد