27
7746
1
1 سال پیش
تام الیس و اما رابرتس در سریال جدید شبکه هولو ایفای نقش می‌کنند: طبق گزارشی که اخیراً «ددلاین» منتشر...

تام الیس و اما رابرتس در سریال جدید شبکه هولو ایفای نقش می‌کنند: طبق گزارشی که اخیراً «ددلاین» منتشر کرده است شبکه «هولو» رسماً سفارش ساخت سریال زن دوم (Second Wife) را داده است و قرار است «اما رابرتس» و «تام الیس» نقش های اصلی این سریال را بازی کنند. این سریال توسط «مگان اوپنهایمر» ساخته خواهد شد که از دیگر آثار او می توان به سریال به من دروغ بگو (Tell Me Lies) اشاره کرد.

 

این سریال داستان ساشا با بازی اما رابرتس را روایت می کند که بعد از آن که به شکل وحشتناکی رابطه اش به پایان می رسد از نیویورک به لندن نقل مکان می کند و در آنجا با مردی که تازه از همسرش جدا شده است آشنا می شود، این مرد جیکوب نام دارد و تام الیس نقش او را ایفا می کند.

 

این دو به سرعت تصمیم می‌ گیرند که با یکدیگر ازدواج کنند اما به زودی متوجه می شوند که خیلی چیز ها درمورد یکدیگر نمی دانند و تا ابد نمی توانند از گذشته فرار کنند. طبق توصیفاتی که از این سریال شده است می توان گفت که قرار است با سریالی دارک و کمدی رو به رو شویم.

 

تام الیس که شاید بیشتر آن را بخاطر بازی در سریال لوسیفر (Lucifer) بشناسیم و مگان اوپنهایمر در سال ۲۰۱۹ با یکدیگر ازدواج کردند و این اولین پروژه مشترک آن ها می باشد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۴ دی سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری در مورد این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Amirmahdi9173
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سریالش %۱۰۰ خفن میشه🤩😍🥰