8
6345
0
1 سال پیش
فروش موفق ۵٫۷ میلیون دلاری قسمت ششـم مجموعه فیلم‌های Scream در روز اول اکران: در طول این مدت همگی...

فروش موفق ۵٫۷ میلیون دلاری قسمت ششـم مجموعه فیلم‌های Scream در روز اول اکران: در طول این مدت همگی شاهد حجم زیاد تبلیغات قسمت ششـم مجموعه فیلم های جیغ با نام جیغ شش (Scream VI 2023) بوده ایم و همه اشتیاق داشتیم که ببینیم با وجود این تبلیغات فیلم در باکس آفیس به موفقیتی می رسد یا خیر که به نظر می رسد این تبلیغات کار خود را به خوبی انجام داده اند و این فیلم در اولین روز اکرانـش موفق شده است فروشی ۵٫۷۴ میلیون دلاری را تجربه کند. در ادامه بیشتر این فروش را بررسی می کنیم.

 

در این فیلم بازماندگان گوست‌فیس را می بینیم که وودزبورو را پشت سر گذاشته اند و فصل جدیدی از زندگیشـان را در نیویورک سیتی آغاز کرده اند

با توجه به این فروش پیش بینی می شود که این فیلم بتواند در اولین آخر هفته اش فروشی ۳۵ تا ۴۰ میلیون دلاری را تجربه کند که اگر فروش این فیلم از ۳۴٫۷ در هفته اولـش بگذرد به این معنی است که این فیلم توانسته است رکورد فیلم جیغ سه را بشکند. این فیلم در حال حاضر رکورد دار پرفروش ترین فیلم از این مجموعه فیلم در هفته اول می باشد.

 

همانطور که می دانید قسمت پنجـم این مجموعه فیلم سال گذشته به نمایش در آمد و در اولین روز اکرانـش موفق شد فروشی ۳٫۵ میلیون دلاری و در هفته اولـش فروشی ۳۰ میلیون دلاری را تجربه کند که به این ترتیب می توان گفت که این فیلم از قسمت پیشین خود بسیار موفق تر ظاهر شده است.

 

همچنان اطلاعات دقیقی درمورد زمان قرار گرفتن این فیلم بر روی اینترنت در دسترس نیست.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید