7
2738
0
3 هفته پیش
شبکه‌ی آمازون پرایم تریلری از سریال انیمیشنی “Sausage Party: Foodtopia” ساخته‌ی سث روگن منتشر کرد. این سریال بر اساس...

شبکه‌ی آمازون پرایم تریلری از سریال انیمیشنی “Sausage Party: Foodtopia” ساخته‌ی سث روگن منتشر کرد. این سریال بر اساس فیلم “Sausage Party” که در سال ۲۰۱۶ پخش شد، ساخته شده است.

 

در تریلر مواد غذایی شروع به انقلاب میکنند و شروع به حکمرانی روی زمین میکنند. بعد از تشکیل غذاشهر، شخصیت‌ها حس شکست ناپذیری میکنند، تا اینکه یک سیل شهرشان را نابود میکند. حالا باید برای نجات با انسان‌ها همکاری کنند.

 

آمازون پرایم در اکتبر ۲۰۲۲ هشت قسمت از ساخت این سریال را سفارش داد. سریال توسط کایل هانتر و اریل شفیر تهیه و نوشته شده اس و بازیگران اصلی فیلم مانند سث روگن، کریستن ویگ، مایکل سرا، دیوید کرامهولتز و ادوارد نورتون مجددا به ایفای نقش خواهند پرداخت. ویل فورته، ناتاشا راثول، سم ریچاردسون و یاسر لستر به جمع بازیگران اضافه شده‌اند و شخصیت‌های جدیدی را صداگذاری خواهند کرد. سث روگن فیلم اصلی را هم به همراه اوان گلدبرگ ساخته بود و تهیه کنندگی را هم بر عهده داشت.

 

“Sausage Party” ابتدا در مارچ ۲۰۱۶ در فستیوال فیلم SXSW پخش شد و سپس در ماه آگوست در سینماها پخش شد. این انیمیشن با رده‌ی بزرگسالان با بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری حدود ۱۴۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورد.

 

فیلم “Sausage Party” داستان خوراکی‌هایی را دنبال میکند که در یک سوپر مارکت محلی حضور دارند و یک سوسیس به اسم فرانک (با بازی سث روگن) متوجه میشود که خوراکی‌ها در نهایت خورده میشوند. پس از اینکه ماجرا را برای دوستانش تعریف میکند، آن‌های سعی میکنند تا از سوپر مارکت و مرگ حتمی فرار کنند.

 

اریل شفی و کایل هانتر شورانر سریال جدید خواهند بود و به همراه سث روگن، اوان گلدبرگ، جیمز ویور و الکس مک‌آتی تهیه کنندگی سریال را برای استدیوی Point Grey Pictures بر عهده خواهند داشت.

 

“Sausage Party: Foodtopia” قرار است در تاریخ ۱۱ جولای (۲۱ تیر) از آمازون پرایم پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید