16
22279
1
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فیلم Haunted Mansion منتشر شد: فیلم جدید «جاستین سیمین» به نام عمارت تسخیر شده (Haunted Mansion...

اولین تریلر رسمی فیلم Haunted Mansion منتشر شد: فیلم جدید «جاستین سیمین» به نام عمارت تسخیر شده (Haunted Mansion 2023) ساخته شده است و این فیلم کمدی، ترسناک و خانوادگی قرار است تا مدتی دیگر منتشر شود. این فیلم از روی فیلمی به همین نام به کارگردانی «راب مینکاف» بازسازی شده است. اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم داستان یک مادر به نام «گابی» را روایت می کند که که وقتی می فهمد عمارت جدیدی که خریداری کرده، تسخیر شده است، یک راهنمای تور، یک روانشناس، یک کشیش و یک مورخ را استخدام می کند تا به خانه اش بیایند و جن گیری انجام دهند.

 

در تریلر جدیدی که منتشر شده است، نمایی کامل از اتفاقاتی که قرار است در این فیلم رخ بدهند به ما داده می شود و همچنین تیمی که برای جن گیری به این عمارت رفته اند نیز کامل معرفی می شوند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «کیت استنفیلد»، «رزاریو داوسون»، «اوون ویلسون»، «تیفانی هدیش»، «دنی دویتو»، «جیمی لی کرتیس»، «حسن منهاج»، «دن لوی»، «جرد لتو» و «وینونا رایدر».

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۸ جولای سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Yilva
    گزارش اسپویل
    (5 ماه پیش)

    خیلی ضعیف و پیش پا افتاده … افتضاحه بیست سال پیش از این بهتر فیلم می ساختند … نه خنده داره نه ترسناک … هیچی نیست… نه روایت جدیدی! یه فیلم لوس در حد تنها در خانه :))