38
21101
15
9 ماه پیش
فصل چهارم و آخر سریال  آموزش جنسی ( S.e.x Education ) منتشر شد. این سریال کمدی، درامِ بریتانیایی به...

فصل چهارم و آخر سریال  آموزش جنسی ( S.e.x Education ) منتشر شد. این سریال کمدی، درامِ بریتانیایی به کارگردانی لوری نان که از نتفلیکس پخش میشد، قرار است با پخش فصل چهارم خود پایان یابد. در ادامه برای دیدن تریلر فصل چهارم این سریال به همراه زیرنویس فارسی با دیجی موویز همراه باشید.

 

قرار است فصل آخر این سریال که برای عده‌ای بیشتر از چیزی که باید جذاب است، در تاریخ ۳۰ شهریور پخش شود. خالق سریال، نویسنده و تهیه کننده این سریال که لوری نان نام دارد در نامه‌ای برای طرفداران این سریال نوشته است: «ما به شدت به این سریال افتخار می‌کنیم. و به تمام عوامل و بازیگران این سریال که در ساخت این سریال تمام قلب و انرژی خودشان را گذاشته‌اند، مدیونیم.  آنها به شدت شبانه روز تلاش کردن تا ما بتوانیم فصل آخر این سریال را برای شما بسازیم. و به شدت برای پخش فصل آخر آن هیجان‌ زده‌ایم.»

 

تمام شدن این سریال با آمدن فصل جدیدش برای همیشه، کاملا مشخص و معلوم بود. زیرا بسیاری از بازیگران این سریال اعلام کرده بودند دیگر تمایلی به بازی در این اثر ندارند. سیمون اشلی، بازیگر نقش اولیویا، تانیا رینولدز (در تقش لیلی) و پاتریشیا آلیسون (در نقش اولا) از جمله این افراد بودند. علاوه بر این انکوتی گاتوا که در نقش اریک افیونگ در این سریال هنرنمایی کرده بود، نقش اصلی سریال موفق بریتانیایی (Doctor Who) را بر عهده میگیرد، بنابر این او نیز نمیتواند در این سریال بازی کند، هرچند در فصل آخر سریال او را خواهیم دید.

 

ایسا باترفیلد، بازیگر نقش اصلی این سریال که با اسم اوتیس او را در این کار می‌شناسیم، در دیگر آثاری همچون فیلم‌های Your Christmas or Mine? 2022، Choose or Die 2022، Ender’s Game 2013 هنرنمایی کرده است. اگر شما هم جزو طرفداران این سریال هستید می‌توانید تا آخر شهریور ماه برای فصل آخر این سریال منتظر بمانید و فعلا از دیدن تریلر آن لذت ببرید. باید هشدار بدهیم که دیدن این تریلر برای همه‌ی سنین مجاز نمی‌باشد.

 

نظرات کاربـران

15
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • amirstargazer
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    دوستان سریال توی سایت هست ولی باید اشتراک بخرید که براتون توی قسمت جستجو بیاد

  • tormentor
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    این سریال داخل سایت هست فقط باید وارد حسابتون بشید و اشتراک فعال داشته باشید.

  • manisa63
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    سریال بینظیری هست واقعا خوبه یک کمدی درام شسته رفته ، حتما واسه دیدنش پیشنهاد میشه تریلر فصل چهار هم جذاب بود ، منتظریم…

  • BadVibe
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    خود سریالو ندارید تریلر فصل ۴ میخایم چیکار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Aria1055
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    دیجی موویز این سریال رو نداره؟ پیداش نکردم!

  • Mr.Special021
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    بی صبرانه منتظرشم…..!

  • ermiasbr
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    چ فایده وقتی تریلرشو داخل سایت قرار میدین اما خود سریالو نه

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    یا خود خدا به قول حاج نقی مون یا مکه مکرمه این تریلر خیلی سمه دوستان برای بچه ها بد آموزی داره نگاه نکید

  • Mahike82
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    فصل اخره؟